ORIS Only - deel 3

Ik vind zelf dat de rode plaat beter past bij het warme van de patinerende kast.

2 likes

Een rode wijzerplaat doet het voor mij totaal niet, dus voor mij is de keuze eenvoudig :slight_smile:

1 like

Ik sluit me hierbij aan, allebei heeeel gaaf

1 like

Ja die rode :kissing_heart: Heerlijk Jasper

1 like

Ik ben dus niet de enige die het hier moeilijk mee heeft :smiley: 56/44, HF helpt ook niet… :sweat_smile:

Ja, de rode heeft wel iets hƩ. En de cijfers springen er echt mooi uit aangezien de rest hier goudkleurig gemaakt is :sunglasses:

Je bent niet de enige denk ik. De groene is de veilige keuze alleszins en zeker niet minder mooi!

2 likes

Het is voor mij precies de juiste kleur groen, kijk de laatste foto bijvoorbeeld :heart_eyes:

1 like

Mooi he, lijkt net een pokertafeltje :wink:

@royke74 jij hebt de groene gehad met de stalen kast he? Wat vond je van het groen? Ik vond de blauwe bv meestal te flets van kleur.

Ik vind die groene dial eerlijk gezegd net niks… sprak totaal niet vond ik maar dat is persoonlijk denk ik. De groene 65 was wel lekker daar heb ik dan weer een beetje heimwee naar.

1 like

Waarom niet erbij zetten, welke welke kleur is? Maakt het voor een hoop mensen duidelijker lijkt me…

1 like

Oeps, dat was inderdaad handig geweest. Ik kan er helaas niet meer bij. Bedankt voor de tip!

Voor de minder fanatieke Oristi:

• De Fratelloris is de rode plaat
  • De 80th anniversary is de groene plaat
2 likes

Die van de 65 is wat donkerder ook geloof ik, dat is inderdaad een mooie :+1:

Misschien dat het brons het groen beter doet overkomen hier, ik had net hetzelfde met de blauwe.

Ik heb hem een tijdje terug in Japan bij een handelaar om gehad. Hij lag daar in de groene versie voor een scherpe prijs maar ik heb hem toch laten liggen toen :roll_eyes:

2 likes

9 likes

7 uur later met 26 stemmers : 50-50 :grin:
Succes met kiezen :+1:t4:

4 likes

Dankje! Morgen even facetimen met Maarten van @OrisBoutiqueAmsterdam, we zien wel wat eruit komt he :thinking::wink:

5 likes

Heb je ze allebei al eens geprobeerd? Weet niet of Maarten op afspraak werkt, misschien valt er wat te regelen.
Ik heb ze toen ooit gepast, en weet dat de rode echt fantastisch stond :star_struck: wat ik ab-so-luut niet had verwacht.

2 likes

Ik woon helaas in Belgiƫ dus dat wordt moeilijk. Videopassen wordt the next best thing, dat is voor morgen :wink:

Het schijnt! Ik hoor en lees dit overal, dus vandaar dat mijn belangstelling aangewakkerd is (oa met dank aan @Tulipan :pray::wink:)

2 likes

Nice!

1 like

Welke je ook kiest, je hebt sowieso een waanzinnig mooi horloge :heart_eyes::ok_hand:t2:

1 like

Haha dankje, met Oris zit je sowieso meestal goed he!

De poll staat momenteel op 50/50, dus dat helpt ook niet :joy:

1 like