Haha ik heb 'm even naar 51/49 getrokken voor de Rode FratellOris natuurlijk. Kijk dan toch, hier kan je toch niet omheen!?
Kijk, nu doe je het weer! Wat een topper
Nu nog iemand een wristshot met de groene om wat tegengewicht te geven… (@Thiemstra misschien, aan de profielfoto te zien?)
Laat ik voorop stellen dat ik niet zo van t brons ben. Maar icm die rode plaat zou ik daar voor kiezen.
Orisbotique ga ik ook even langs als we weer mogen. Staan er verdorie drie op mijn ‘paslijst’
Ik doorgaans ook niet, maar Oris komt er mee weg vind ik. Ik ga geen IWC of Zenith kopen in brons, maar microbrands zijn ook weer mijn ding niet. Dus Oris is de mooie middenweg om dit pad eens te bewandelen
Leuke vooruitzichten voor in betere tijden! Wat heb je in gedachten?
Deze drie wil ik gaan passen.
Oftewel 1. Propilot bigdate 2. aquis clean ocean en 3. Chronoris. 1. Heb nog geen flieger. 2. Daily niet al te dure duikert met een aparte blauwe kleur en 3. Lijkt me een hele coole retro vibe hebben.
Mijn keuze de Aquis maar alle drie zijn het toppers.
Heel mooi! Hij wordt mooier met meer patina vind ik bedankt voor de fotos!
Die Chronoris heef echt een prachtige kast, heel leuk stuk voor erbij ik heb de witte nog gehad. De band vond ik wat de glimmend naar mijn smaak, maar kwalitatief in orde!
De Propilots lijken wat generiek, maar om de pols ook mooi met die bezel. Zeker ook eens wat varianten passen!
De Aquis is minder mijn smaak, wat te hoekig. Maar keuze te over weer qua kleuren en maten.
Veel plezier alleszins! Laat je verrassen
Thanks.
Ben benieuwd of ik de Aquis ook als ‘hockeypuck’ ga ervaren zoals die weleens genoemd word
Die rode Fratello uitvoering. Is die überhaupt wel via Oris zelf te krijgen? Zie m niet op de site staan.
De limiteds via webshops of andere kanalen staan inderdaad niet standaard in de catalogus (om niet te concurreren met de bedenker van de limited gok ik), maar je vindt ze wel terug als je even zoekt
Maarten van de Oris Boutique is aan het kijken of er nog te krijgen zijn via het Oris netwerk. En Fratello heeft er nog een paar in de webshop.
Afgezien van de snowflake dial ( met name uurmarker) is de 58 gewoon een fantastisch ding. Is bij mij ook de enige die blijft, rest komt en gaat
Zo’n Chronoris moet bij mij echt een keer komen, doet niemand dat ding weg (pm me!) . En vooral de zwarte dial variant.
Snap ik!
Geweldig fijn,leuk, mooi universeel horloge.
Hij wint t dubbel en dwars qua polstijd van de Explorer hier
Door jou foto’s wil ik dus die zwarte gaan bekijken.
Ik wist idd dat Fratello meestal alleen via hun gaat. Lijkt wel dat zowat alles wat ze uitbrengen als warme broodjes gaat. Was dat ook laatst niet zo met die Blancpain
@royke74. Thank you. Waarschijn even over heen gekeken.
Bedankt voor de stemmen iedereen, een nipte meerderheid voor de rode en ik ben gevolgd!
De donkere glanzende wijzerplaat van de Fratello sprak wat meer! Het is eens wat anders Incoming!
Klopt. dit model precies, ook net wat fellere indices dan op de Movember versie.
Wel liefst op zo’n ouwe vieze oiled vintage leer! Love it
Hier zie je het verschil, van de Oris site geplukt.