Heel.erg gaaf!
Ook prachtig hoor deze! Stond ook een tijd op mijn radar, maar toen de Fratelloris kwam werd ik nog meer gevangen!
@illewoare van harte! Goed dat je een keuze hebt kunnen maken en hoop dat, als je 'm eindelijk om de pols hebt, je nog net zo enthousiast bent natuurlijk!
Leuk ook dat ik nu niet meer de enige ben hier (en stiekem ook wel een beetje jammer )
Dankje! Het helpt wel als je ze beide eens in hetzelfde licht ziet naast elkaar, dus zoān videocall was wel interessant.
Kan ik inkomen Maar voor een Nederlandse limited valt het nog best mee hier vind ik. Hoewel Maarten nog vraag heeft voor deze, dus wie weetā¦
Mijn volgende wordt de chronororis , wat is ie mooi !
Wat een top aanwinst Jasper⦠gaaf dat je voor de rode (minder mainstream) bent gegaan
Dankje! Ja de groene plat is mat en deze glanzend, dus daarom spat het bordeaux er gewoon vanaf
Mijn vrouw verklaart me gek: ābah roodā en āpatineren? Tegen dan heb je hem alweer verkocht!ā. ik ben benieuwd!
Waarom heb je haar dan ook niet laten meestemmen in de poll?
Had geen verschil gemaakt. De groene vond ze ook maar niets
Ik ben benieuwd naar de zwarte. Als ik al eens een Oris ad binnen stap hebben ze er nooit die wijzerplaat.
En bedankt @anon53002072EV
Gefeliciteerd @illewoare!
Ik twijfel ook tussen twee pointerdateās, maar dan tussen de Fratello editie en de bruine wijzerplaat
Gelukkig is @OrisBoutiqueAmsterdam behulpzaam in deze tijden!
Gaaf horloge!
Dankje!
Die 2 van jou liggen nog dichter bij elkaar! In de video van Bark & Jack over de Fratello x Oris liggen ze beide naast elkaar, dat geeft een mooi vergelijkend beeld alleszins:
En wat zal het worden denk je? nog een 3de Fratelloris op het forum?
Nou⦠Maarten @OrisBoutiqueAmsterdam melde gisteren al dat de laatste Fratello editie gereserveerd ligt (BEDANKT JASPER)
Ik ben wel meer gaan twijfelen door de insta stories van @Tulipan moet ik zeggen. Al gaat de bruinen wijzerplaat mij waarschijnlijk wel fantastisch staan met mijn kastanjebruine (op het moment wel een wildernis) haartjes.
Conclusie:
Ik twijfel nogā¦
Maar Maarten heeft vandaag een twee minuten durende video gestuurd, en die heb ik nu al 15 keer bekekenā¦
Sorry
Je kan er ook via Fratello zelf nog aan geraken moest je willen. Ze hebben er nog een vijftal dacht ik.
Maar de bruine is ook mooi! Succes met de keuze!
Fock, wat weinig
Maarten zei dat ze in bestelling staan in Zwitserland
Dat is toch niet het idee van een gelimiteerde oplage!?
Ik krijg trouwens toch wel aardig wat DMās over dit horloge, grappig dat de interesse dus blijkbaar wat later op gang komt. Ik moet zeggen dat ik eerst ook wel ff getwijfeld heb over die rode plaat, maar heel blij dat ik het gedaan heb!
CORRECTIE:
Er is bij Zwitserland een vraag neergelegd voor een aanvulling.
300 per dag van mij of niet?
Haha zoiets
Alleen maar leuk en ik doe precies hetzelfde op het moment bij alle eigenaren van een BB36
Er zijn er 50 verdeeld over de Boutiques, dus dan wordt er eens gekeken of er in de andere nog op overschot staan. Niet dat ze er gaan bijmaken he
Ahh! Leuk om te weten! Welk nummer hebben jullie eigenlijk?