Ook prachtig hoor deze! Stond ook een tijd op mijn radar, maar toen de Fratelloris kwam werd ik nog meer gevangen!
@illewoare van harte! Goed dat je een keuze hebt kunnen maken en hoop dat, als je 'm eindelijk om de pols hebt, je nog net zo enthousiast bent natuurlijk!
Leuk ook dat ik nu niet meer de enige ben hier (en stiekem ook wel een beetje jammer )
Die 2 van jou liggen nog dichter bij elkaar! In de video van Bark & Jack over de Fratello x Oris liggen ze beide naast elkaar, dat geeft een mooi vergelijkend beeld alleszins:
Nou⦠Maarten @OrisBoutiqueAmsterdam melde gisteren al dat de laatste Fratello editie gereserveerd ligt (BEDANKT JASPER)
Ik ben wel meer gaan twijfelen door de insta stories van @Tulipan moet ik zeggen. Al gaat de bruinen wijzerplaat mij waarschijnlijk wel fantastisch staan met mijn kastanjebruine (op het moment wel een wildernis) haartjes.
Conclusie:
Ik twijfel nogā¦
Maar Maarten heeft vandaag een twee minuten durende video gestuurd, en die heb ik nu al 15 keer bekekenā¦
Dat is toch niet het idee van een gelimiteerde oplage!?
Ik krijg trouwens toch wel aardig wat DMās over dit horloge, grappig dat de interesse dus blijkbaar wat later op gang komt. Ik moet zeggen dat ik eerst ook wel ff getwijfeld heb over die rode plaat, maar heel blij dat ik het gedaan heb!