ORIS Only - deel 3

Ik dacht dat mijn toekomstige 287 was :slight_smile: niets bijzonders dus.

1 like

Leuke horloges ! Zelf heb ik een source of life. Heel blij mee! Om de hoeveel tijd laten jullie servicen ? Of doe je dat enkel als je merkt dat het horloge niet mooi meer loopt ?

1 like

De juiste keuze, althans, e n foute keuze zat er niet bij, maar dit was zeker de mooiste.

Gefeliciteerd met deze incoming!

1 like

Ah ok, ze gaan de bestaande voorraad verdelen, dat is een hele geruststelling :wink:

@Garfield ik heb nr. 294, wil het liefst altijd iets met een ‘4’ erin…

3 likes

Dankje!

Ik zou je de clean ocean erg aanbevelen. De kleur is zo wisselvallig door het lichtinval. Dit maakt het horloge zo mooi. Elke keer als ik ernaar kijk is hij of donkerblauw of aqua of soms zelfs zwart een genot om naar te kijken.

Hier nog een wristshot van vanochtend

18 likes
3 likes

Ja nice he.

Wacht tot ze deze uurwerken in meer reguliere modellen beginnen stoppen! Ik hoop alleen dat ze die gebolde tekst achterwege laten dan… :thinking:

@illewoare gaaf en gewaagd hoor!
Mooie aanwinst.
Prachtig horloge voor erbij, voor mijn was er niet genoeg aanvulling/meerwaarde gevoelsmatig en heb hem laten liggen.
Wel een serieus prachtig en warm horloge, perfect naast de Clemente.

Zou ik staal aanschaffen voor op de clemente?
Lijkt mij wel heel gaaf en ook meteen iets unieks .

Het staal op de witte van mijn vrouw oogt iig ook super gaaf.

9 likes

Oeff… dit is wel 1 van de mooiste 65 :ok_hand:

1 like

Het is inderdaad een gewaagde combi, maar het warme rood en de bronzen kast zijn eens iets totaal anders. Ik heb de indruk dat ik alles gezien heb binnen de veilige keuzes in de prijscategorie. We gaan het zien hé :smiley:

Het staal van de Pointer Dates vind ik wat te gepolijst, plus de Roberto Clemente kan wel wat kleur in de band gebruiken vind ik. Maar het kan leuk zijn voor de warmere dagen, als’t je ding is :slight_smile:

1 like

Nee. Van de zijkant lijkt het (nou ja, is het ook) een dikke bamischijf, maar om de pols absoluut niet. Hij knalt wel van je pols af hoor, je hebt wel duidelijk een horloge om (zeker de 43 mm).

3 likes

Nu heb ik honger

4 likes

image

nu nog meer :laughing:

2 likes

Alvast van harte met de NA. Hoe dan ook geen verkeerde keuze! Zou deze ook wel eens willen proberen :sweat_smile:

1 like

tenor

3 likes

Ik snap dit commentaar ook maar deels. Door de korte lugs heeft het inderdaad een beetje deze vorm, maar met 12,5mm aan hoogte is het voor een duiker best een dun horloge. Mede hierdoor draagt hij voor de maat best klein.

1 like

Grappig, want ik vind die Aquis prachtig maar zelfs de 39,5mm vond ik helaas als een bamischijf op mijn pols liggen. :wink:

Misschien moet ik de Aquis nogmaals een kans geven, want ik blij het een plaatje vinden.

1 like

En aanvullend daar op;
Heb zelf super baby polsen en draag de 43mm aquis met heel veel plezier.

Heb de 39 ook gepast en had daar meer t idee een hoge puck om te hebben.

Wel een beetje teleurstellend; ik flex me een ongeluk met die shiner maar rond de 0 commentaar.
Kan zijn omdat mijn broek met uitgeknipt kruis de aandacht wat afleid…

4 likes