ORIS Only - deel 3

11 likes

Vandaag de pushpins binnen gekregen voor deze toffe band, dit is voor mij toch wel een schitterende combi…
Deze blijft er voorlopig om!
Uiteraard een goede service van @OrisBoutiqueAmsterdam :wink:

17 likes

Ik heb ook een NATO besteld. Realiseer me dat de andere banden quickrelease zijn. Wat voor pushpins heb jij besteld dan?

Gewoon de normale inderdaad. In de andere banden zit een quick release.
Had hetzelfde probleem…

2 likes

:ok_hand::+1::sunglasses:

Heerlijk ding hoor, kijk 'm shinen!

1 like

Wat een gaaf verhaal. Ik wil die mok ook!!! Kan hem nergens vinden waar je hem kunt krijgen… Oris al gemaild, maar tot op heden niks…

1 like

Ja heel toffe Mok! :+1:

Weer iets ‘nieuws’

1 like

Ze gaan steeds meer ‘limited’ spul lanceren en dat moeten ze echt niet doen! Ze moeten gewoon terug de tijd in en van die modelen een remake maken en die verkopen. Daar zitten wij meer op te wachten dan weer die ‘limiteds’ waar net een andere kleur opzit…

Deze vind ik niet geslaagd.

1 like

Dit doen ze al wel langer volgens mij. Maar zeker van dit soort ‘exclusieve’ limiteds hoor je vaak weinig.
Ik had me laatst bijna laten verleiden tot een Aquis waar maar 22 stuks van waren.
Er was/is bijna niks van terug te vinden.
Dat zijn de soort limiteds die net als een HFLE tot stand komen.

Ik zie trouwens dat die nog te koop staat!

1 like

Ik vind die kleuren heel mooi, die groene (grijs) dial icm. Met die groene lume.
Heel mooi!

Klopt, maar het is niet speciaal meer vind ik. Ik heb zelf ook een limited Aquis Clean Ocean. Maar daar zijn er al wel meer dan 3 limiteds van gemaakt. Dan word het niet zo speciaal meer zeg maar. Dat bedoel ik meer. En als ze er 10 van maken zou leuk zijn, maar die worden dan mega duur of zijn al gelijk uitverkocht.

1 like

Zijn er ook mensen op dit forum en dan vooral Oris liefhebbers die de Oris Millennium limited edition hebben uit het jaar 2000? Het is mijn geboorte jaar en dit horloge ziet er erg goed uit. Ben benieuwd wie hem heeft.

Ik vind hem wel aardig. De foto’s hebben misschien wat teveel reflectie om een goed beeld van de wijzerplaat te krijgen.
40mm had beter geweest.
Wel straf dat ze een zo beperkte oplage kunnen aanbieden voor €2000.

1 like

Plaatje is het!

16 likes

Volgens mij ben ik net gepromoveerd van de wachtlijst naar een eventuele koper, 50% aanbetaling is wel fors…

Maargoed, hij is wel mooi.

12 likes

Ik had me ook aangemeld in de veronderstelling dat die 65 stuks al de deur uit waren.
Denk niet dat ik ga instappen. Mijn Diver 65 van 40mm heeft al een lug-to-lug van 48mm. Deze gaat te groot zijn voor mij.

1 like

Ik draag een chrono 43mm, qua formaat is die prima voor mij.
Deze moet dus ook wel goedkomen, ik heb even een berichtje gestuurd ben benieuwd.

Hij komt wel vrij snel moet ik zeggen. Was niet voornemens iedere 2 weken een Oris te kopen maar die kleur is wel heel bijzonder…

3 likes