Op internet zeker. In een bouwmarkt heb ik eens vluchtig gekeken maar niets gevonden. Misschien eerder bij een electronica speciaalzaak die ook gereedschap verkoopt om aan smartphones en dergelijke te werken.
Mede ORIS liefhebbers, even een vraag! Deze week heb ik dit prachtexemplaar binnengekregen en hoewel is zeer tevreden ben met de meegeleverde band vraag ik mij af wat nog meer goed zou passen bij deze blauw-grijze dial. Ben benieuwd naar jullie ideeën!
Ben ook wel benieuwd hoe het op een grijs suède of nubuck bandje zou staan, zoiets als op mijn meistersinger. (Krijg de kleur alleen niet goed op de foto)
Ik heb die schroeven en schroevendraaiers thuis en in gebruik met mijn sleutel hobbybob momenten.
Heb er geen enkele die te gebruiken is op de Oris schroef, ook niet de kleintjes.
Dit wil niet zeggen dat ik gelijk heb dat het echt een Oris schroef is maar het lijkt er mijn inziens erg sterk op dat Oris de kop ietwat heeft aangepast zodat het eigen is.
Zo te zien is deze ook een tri-wing variant van een hollowground. En de vele andere tri-wing die ik ken zijn een tri-wing variant van een philips kop bedoeld voor electronica.
Dus dan zou ik toch voor het origineel gaan ipv aliexpress.
Daar heb je ook zeker gelijk in. Vind alleen wel dat het erbij hoort te zitten voor een horloge van 2k. Of ben ik nou weer echt een doorsnee Nederlander haha