ORIS Only - deel 3

Maakt t allemaal wel net ff wat completer idd

Nog even wat quality time met de BCPD :blush:(vooraleer hij naar het blauwe gedeelte gaat…)

14 likes

K doe mee

14 likes

Ga je er afscheid van nemen? :scream:

Het zit in mijn hoofd, dan komt het niet meer goed :see_no_evil:. Hij is wel prachtig, maar het kriebelt om terug een Chronoris te kopen en op iets langere termijn een JLC Reverso met witte plaat.

2 keer een Oris en 3 keer een witte plaat in de horlogedoos van 6 stuks is dan teveel overlap, dus mag hij plaats maken… :pleading_face::sweat_smile:

4 likes

Grijze wijzerplaat mbt chronoris? Of toch zwart?

Qua reverso zou ik deze ook willen aanraden om te passen naast de witte. Net iets minder ‘oubollig’

4 likes

Ik moet nog eens Reverso’s gaan passen en de blauwe staat zeker ook op de shortlist :blush: maar ik vind de witte wel wat hebben!

Het zou terug de grijze Chronoris zijn, staat echt mooi op de zwarte rubber strap. Ik heb ‘m gehad een paar jaar terug en die toverde altijd een glimlach op mijn gezicht :smiley: de zwarte vind ik ook mooi, maar ik heb al genoeg zwart ook.

En even afwachten wat Oris aankondigt dit voorjaar is geen slecht idee natuurlijk.

1 like

Hallo allemaal,

Mijn eerste “echte” horloge is deze Aquis. In mijn collectie de onbetwiste beaterwatch. Gaat nooit meer weg. Gekocht met wintersport in Oostenrijk. Skiënd naar Samnaun Zwitserland en na wat onderhandelen (lekker Hollands) gekocht. En met doos en al in de rugzak laatste skilift naar Oostenrijk gepakt en meteen door naar de apres ski. Geweldige belevenis!

21 likes

Toffe aanwinst met een mooi verhaal :+1:

1 like

Top.

Ik hoop dat t waar is dat ze die hodinkee cherry aquis ook naar de botique/ad gaan uitleveren.

Dan staan er 4 Orissen op de shortlist om te passen:sweat_smile:.

3 likes

Even checken bij Maarten van @OrisBoutiqueAmsterdam, hij weet mogelijks wel meer :blush:

Haha dat belooft moeilijk te worden :sweat_smile:

2 likes

Hah ik ken zo iemand die een IWC Portugieser chrono gekocht heeft. Mooie herinneringen direct :+1::blush: geniet ervan!

3 likes

Onze @RLC? :upside_down_face:

Tsja. En dan de rest nog: tot 2500kisch staat er echt bijna een dozijn op.

Weet ook niet of ik me kan inhouden als ik Oris ga passen… :joy:

:joy: had gekund eigenlijk! Maar nee :wink:

Hoeft ook niet, Oris zit in de fun categorie :smiley: Ik ben benieuwd wat eruit komt!

1 like

My precious :drooling_face:

18 likes

Klopt, hopelijk komt de eerste binnen 2 weken bij ons binnen…

2 likes

Even een avond plaatje van een heeul mooie Oris.

16 likes

Ja, dat van die band valt mij ook op

Ik heb een Flieger. IWC Le Petit Prince Chronograph IW 377714