ORIS Only - deel 4

Zeg @daffie, jij hebt ook een Aquis gehad toch? Draagt dat nou veel logger dan een 65?

1 like

Ik heb er welgeteld 1 gehad…de Cherry. Dat was een 41.5mm versie en droeg erg fijn. Zeer goed vergelijkbaar met de Sixty-five 40mm. Comfortable band ook.

17 likes

Mooiste 65

Even over die Movember: heeft die nou ook een ander glaasje??? Lijkt bijna een top-hat glaasje op deze foto, zo cool:

6 likes

Nice! Net een iets bijzonderder uiterlijk dan de 65 (maar die is dan weer wat makkelijker met vanalles te combineren)

1 like

Was aan het twijfelen over een bb58, deze heeft echter een mooiere vintage uitstraling en oogt slanker. Prachtige wijzerplaat die graag met het zonlicht speelt…

1 like

Dat lijkt mij gewoon het standaard 65 saffier? Standaard is misschien niet helemaal terecht, dat saffier is de ster van de show :star_struck:

2 likes

Het antwoord bij de Oris boutique was alleszins heel duidelijk. “Niet mogelijk”. Helaas, maar wel te begrijpen. Als iedereen met dergelijke verzoeken zou afkomen…

1 like

Heb m nu om (Deauville) maar vond het toch een aparte vorm vandaar de dubbelcheck haha

En helemaal met je eens: “standaard” al een geweldenaar!!

2 likes

Voor zover ik weet hetzelfde glas als iedere andere 40mm 65.

1 like

19 likes

Gaaf zo met die Glow indices :ok_hand:

1 like

Dank!

Uw diver 65 glow is ook top!:ok_hand:

1 like

Dank je. Heerlijk toch die mintgroene / turquoise kleur.

1 like

:cry::expressionless:

1 like

22 likes

Vandaag toch maar weer even de Oris Aquis om. Vroeg aan mijn vrouw, weet je nu welk horloge is nu om heb. Antwoord Oris Mega master :rofl: :rofl:. Leuke naam, wellicht een tip voor Oris. Maak een Mega Master :joy: :joy:

3 likes

Moet natuurlijk nog wel even de foto plaatsen :smiley:

13 likes

Nu ze dat gezegd heeft, moet die er natuurlijk wel komen :smiley: