Zeg @daffie, jij hebt ook een Aquis gehad toch? Draagt dat nou veel logger dan een 65?
Ik heb er welgeteld 1 gehad…de Cherry. Dat was een 41.5mm versie en droeg erg fijn. Zeer goed vergelijkbaar met de Sixty-five 40mm. Comfortable band ook.
Mooiste 65
Even over die Movember: heeft die nou ook een ander glaasje??? Lijkt bijna een top-hat glaasje op deze foto, zo cool:
Nice! Net een iets bijzonderder uiterlijk dan de 65 (maar die is dan weer wat makkelijker met vanalles te combineren)
Was aan het twijfelen over een bb58, deze heeft echter een mooiere vintage uitstraling en oogt slanker. Prachtige wijzerplaat die graag met het zonlicht speelt…
Dat lijkt mij gewoon het standaard 65 saffier? Standaard is misschien niet helemaal terecht, dat saffier is de ster van de show
Het antwoord bij de Oris boutique was alleszins heel duidelijk. “Niet mogelijk”. Helaas, maar wel te begrijpen. Als iedereen met dergelijke verzoeken zou afkomen…
Heb m nu om (Deauville) maar vond het toch een aparte vorm vandaar de dubbelcheck haha
En helemaal met je eens: “standaard” al een geweldenaar!!
Voor zover ik weet hetzelfde glas als iedere andere 40mm 65.
Gaaf zo met die Glow indices
Dank!
Uw diver 65 glow is ook top!
Dank je. Heerlijk toch die mintgroene / turquoise kleur.
Vandaag toch maar weer even de Oris Aquis om. Vroeg aan mijn vrouw, weet je nu welk horloge is nu om heb. Antwoord Oris Mega master
. Leuke naam, wellicht een tip voor Oris. Maak een Mega Master
Nu ze dat gezegd heeft, moet die er natuurlijk wel komen