ORIS Only - deel 4

Nee , niet mijn smaak .

1 like

18 likes

Draag em te weinig deze lastigafleesbare titanium überklatsert

12 likes

Lekker TL licht deze ochtend :face_with_raised_eyebrow:

22 likes

Durf t bijna niet te vragen - maar waarom heb je em verkocht dan?

1 like

Oris glow op een (voor mij) nieuwe nato. Thanks @Maaske!

12 likes

Flipperkriebels what else :man_shrugging: :grin:

Mogen we hier wat van vinden? :speak_no_evil:

Zeker Rik, kom maar op! Wellicht dat ik het nog met je eens ben ook (behalve als je het saai noemt :slight_smile: )

Verre van… maar het vloekt wel heel erg met elkaar.

2 likes

Dank voor je eerlijke mening :+1: ik ben er zelf wel content mee (iig voor in en om het huis :grin:)

Daar heb ik dan liever de tropic voor.

18 likes

eenzaam thuiswerken vandaag, maar de horlogedoos in handbereik;-)

8 likes

Ook leuk! Ik heb nog een oranje liggen, zal ik ook eens opduiken

(Hier op een andere horloge).

En deze ligt in de la voor morgen:

5 likes

21 likes

Hmmm nu ik die banden zo zie… ik zie gelijk een Divers 65 voor me met een oranje wijzerplaat die donkeroranje afloopt naar de buitenkanten en lichter oranje in het midden is (zoals bij de Glow) Zwarte wijzers en indices

2 likes

Zo … het moest er toch van komen …
De vorige x viel de keus op de chrono :grinning_face_with_smiling_eyes:…maar deze versie bleef toch nog hangen.

In eerste instantie vond ik de datum niet nodig en voor deze kleurstelling jammer maar het stoort gelukkig verder niet en ik wilde er nog wat bij voor afwisseling en er zullen best nog wat nieuwe 65 diver kleurtjes uitkomen maar omdat deze mooi een compleet andere dail heeft past het beter bij de rest.

Viel me vandaag pas op dat de rand van deze lunette ook zwart is, wat mooi oogt :+1::+1:.

Nu nog een leuke nato zoeken :thinking:

Was niet het beste moment voor een foto :grimacing:

18 likes

Yes! Gefeliciteerd! Ik neem aan dat je inmiddels een stempelkaart hebt gekregen bij de juwelier?
Ik weet niet hoeveel eisen je stelt aan een bandje, behalve dat het lekker moet zitten, maar ik vind deze heel erg leuk. Deze drie zijn zowel in Nato als single pas strap te verkrijgen.

Anders even bij Cihanski loeren, want hij is heer en meester als het aankomt op combineren van bandjes… tenminste dat vind ik haha.

Heel veel draagplezier!

4 likes

Thnx en voor je linkjes :blush::+1:

2 likes