ORIS Only - deel 4

You’re welcome… ik weet dat het Cheapest NATO Straps is, dus lange levertijden en qua kwaliteit van hun bandjes is het per bandje verschillend, maar de Nato-versie van bovenstaande bandjes zit degelijk en goed in elkaar. Ook de strap zelf voelt lekker (sommige zijn zo dun en fragiel dat ze gelijk de mogen rusten bij het restafval haha).

2 likes

Hey lekker man. :ok_hand: Je wordt onderhand een Oris aficionado heh :grinning: :wink:

2 likes

Thnx voor de tips , yep … oris bevalt prima :wink::+1:

Ff testen op leer , oude bandjes moeten ook een keer op :joy::+1:

8 likes

Lees je mee @OrisBoutiqueAmsterdam :wink:

1 like

Gefeliciteerd en welkom bij de Deauville-groep! De laatste NATO die @JuKo oppert heb ik ook daadwerkelijk op mijn Oris hangen en heb zelfs de originele NATO van Oris teruggestuurd omdat deze zo goed bevalt :ok_hand:

Zie de mooie foto’s en inspiratie voor mij wel graag voorbij komen (liefst dagelijks haha)

En dank voor het compliment Julian! @juk

9 likes

Zou leuk zijn toch? Een DVTCH edition. Alleen verkrijgbaar bij de Oris Boutique Amsterdam.

Waar ik wel mee zit zijn die zwarte indices… die zullen dan weer geen lume hebben. Tenzij de plaat zelf een en al lumen is.

Haha je hebt er goed over nagedacht. Wellicht iets voor HFLE2022?

1 like

Hmmm zou heel leuk zijn! Dan rest mij de volgende twee vragen nog:

Zwarte kast met zwarte bezel of RVS kast met zwarte bezel?

SW200 of in house movement er in?

Persoonlijk heb ik liever RVS kast, zodat het nog te combineren is met de bracelet en SW200 vind ik meer dan voldoende.

:point_up:Eens!

1 like

En dit ook even geprobeerd voor ik em toch maar weer op staal heb gezet:

5 likes

Denk dat deze ontzettend tof zou combineren met de mustard nato van cheapestnatostraps:

4 likes

Ik voel hem niet, sorry…

1 like

18 likes

Leuk, dat is dat nieuwe model met melkglas erin toch? Staat goed :+1:t5:

1 like

De Desert editie zo te zien :desert:

1 like

Opduiken of om er mee te gaan duiken :smiley:.

@Juko, dank voor die linkjes. Natobandjes heb ik genoeg, maar zag dat ze daar ook handige horloge etuis verkopen en goedkoop. Vraag mij alleen af wat de extra kosten zijn als ik er een paar daar bestel, zoals BTW, inklaringskosten.

Ook ben ik op zoek naar rubberen banden zoals die van de Oris, zijn zo handig bij het verstellen. Nu hoeft er voor mij niet perse Oris op te staan, het gaat er voor mij om dat er zo’n sluiting op de band zit. Dit soort banden zag ik niet cheapestnatostraps maar wellicht weet je waar ik die e.v.t kan bestellen in Nederland. Wil zo’n rubberen band in het blauw voor mijn Oris Aquis 400 cal. Zie de foto, dan weet je over wat voor rubberen band ik het heb, misschien ook in andere maten voor mijn andere horloges die ik op staal heb.

Misschien een domme vraag, maar je weet maar nooit of iemand weet waar ik die kan kopen. Dus er hoeft niet perse een merknaam op te staan want dan betaal je echt de hoofdprijs. B.v.d als iemand een tip heeft.

2 likes

Bietje stof hahaha
Gang reserve zit wel vol zoooo

1 like

Lijkt et wel op ja ach spoelen onder kraan schoon weer

1 like

Ze zitten in Zweden en die zijn een EU lidstaat, dus geen geneuzel met invoer. Het duurt wel heel lang voor ze aan je bestelling toekomen. Heb er nu drie keer besteld en alle drie de keren duurde het ongeveer twee weken voordat ze überhaupt de bestelling hadden ingepakt. Dus houd daar rekening mee. Maar zou erg is dat wachten nou ook weer niet voor die paar centen.

1 like

1 like