ORIS Only - deel 4

Als je alleen de band nodig hebt, kan je ze vinden voor €85.

Voor minder vind je ook rubberen namaak banden met een clasp.

3 likes

Misschien is dit een overweging waard :

1 like

He verdorie heb je weer een creditcard of paypal nodig en die heb ik dus weer niet, doe alles gewoon met ideal. Heb ik weer, wilde er 4 bestellen pis ik weer naast de pot :cry:

Voor dat geld houd ik het lekker bij origineel :grin:

Dat is best een leuke add on om nog meer bandjes te kunnen dragen op de Aquis.

Die is origineel Julian :wink:

Ja dat is wel irritant, maar mocht je vaker buiten NL aankopen doen, dan is Paypal wel handig. Tevens zijn je aankopen dan ook verzekerd.

1 like

Ik zocht de blauwe rubberen band met die sluiting, juist omdat het verstellen zo makkelijk gaat. Mag voor mij ook namaak zijn als ze maar die sluiting hebben. En dat ik gewoon met ideal kan betalen, heb geen creditcard of Paypal. Vandaar dat ik ook vroeg of ze die in Nederland verkopen, dan kan je vaak gewoon met ideal betalen.

Ik koop zelden in het buitenland, maar dan vraag ik het wel aan mijn zoons die hebben dat wel. Ben nog een beetje ouderwets “oude knar” :smiley:

1 like

Ah ok! Je hebt in ieder geval een uitweg, dus je kan het bestellen :grin:

1 like

Zaterdag gelijk bestellen, dan zie ik mijn zoon weer. Zijn vriendin krijgt een mooi horloge van mij. Andere zoon zit lekker in Oostenrijk te skiën, nu maar hopen dat hij geen gipsvlucht nodig heeft :wink:

Mijn recente NA, geen onbekende hier op HF, erg tevreden met m’n eerste Oris op staal!

18 likes

17 likes

Ik doe hier ook weer mee! Net toegekomen uit Zwitserland :grinning_face_with_smiling_eyes:

36 likes

Prachtig Jasper! Je hebt 'm gevonden. :ok_hand::muscle:

1 like

Zo staat gewoon al te koop :flushed:…. Ik zie in ieder geval een button toevoegen aan winkelwagen :thinking:

2 likes

Zat nog te denken, valt wel mee voor 2350 euro…

2 likes

15 likes

Wauw!

1 like

Potjandrie wat mooi.

1 like

Proficiat Jasper :heart_eyes: