ORIS Only - deel 4

Dank! :smiley:

Yes! Robert-Jan Broer van Fratello kende iemand in Zwitserland die hem wel wilde verkopen en via @Tulipan ben ik ermee in contact gekomen :slight_smile:

Fantastisch toch die “watch community”! Je kan er gewoon bijna blind op vertrouwen dat zo’n overdracht goed komt.

5 likes

Wow dat is super zeg. Erg leuk zoals dat gaat. Proficiat
en nu heerlijk genieten weer van deze bijzondere NA. :ok_hand:

1 like

Ik heb nog nooit zo’n bijzondere Oris in mijn handen gehad, de kleurcombi alleen al. Dit wordt eentje om te koesteren :smiley:

1 like

Je weet het heh

afbeelding

2 likes

Will do! :sweat_smile:

Als ik even tijd vind, neem ik wat betere foto’s!

1 like

Cool! :ok_hand:

1 like

Van harte die bronze kast is echt om te smullen. Geniet ervan!!
Afgelopen week bij Brunott geweest om de bronze BCPD te passen. Hadden alleen de 40mm, helaas geen porrem op mijn pols, gaat dus geen bronze BCPD worden. De volante blijft nog een optie, maar is een beetje second best gevoel :unamused:.

Overigens is Brunott z’n dealership voor GS kwijt

1 like

Ouch
maar het zat er wel aan te komen natuurlijk.

1 like

Ze waren er niet echt blij mee. Ze waren te ‘klein’ om nog te mogen verkopen

1 like

Plus ze hebben té hoge kortingen gegeven. Jammer.

1 like

Yes yes yes! Staat je goed hoor!!

Toch gelukt, en hoe! Gefeliciteerd en nu nooit meer loslaten! :wink::tada:

Heel leuk dat ik hier een klein aandeel in heb :wink::facepunch:t3:

2 likes

Dat weet ik dan weer niet

Misschien is hier een kans dat een Oris liefhebber mij kan helpen:

Dankje!

Zo"n kleine polsen? Ik moet het ook met een ronde pols van 17cm doen, maar daar past de BCPD met zijn 40 op 48mm toch goed op vind ik.

De 38 zal misschien met tijd nog in andere versies uitkomen, het zou me verwonderen dat ze een hele aparte kastlijn gaan uitbrengen voor 1 editie. Dus wie weet met tijd :slight_smile:

1 like

Zeg maar een groot aandeel, nogmaals dank! :pray: :wink:

Het is zeker een blijver, dat merk ik direct
 Nummer 009 / 300 :sunglasses:
Binnenkort maar eens de nato monteren!

2 likes

Oh binnen de eerste 10 zelfs! Haha mooi, die van mij is van de laatste 10, nummer 294/300.

Ik heb 'm eigenlijk alleen maar op die NATO zitten, maar groene strap doen het ook heel goed!

Het leer dat erbij zit, zit nu op m’n Art Blakey met de vouwsluiting.

2 likes

Eigenlijk ook wel een hele mooie strap vind ik, met die rode binnenkant. Maar dat frisse blauw van die nato contrasteert mooi met de warme tinten. Het is zelden dat er 2 zo’n aparte en toch mooi passende straps bij een horloge zitten
 Maakt de set net een beetje meer bijzonder :slight_smile:

1 like

Dit is toch wel de gaafste uitvoering hoor! Super dat je hem hebt kunnen bemachtigen. Veel draag plezier toegewenst en we zien de jaloers makende foto’s wel verschijnen! :grimacing:

1 like

Ik zal mijn best doen :wink:

Iemand toevallig aanwezig met de nieuwe 403 big Crown pointer date?

Horloge staat enorm hoog op mijn lijst, maar ik ben benieuwd wat betere combinaties zijn qua strap, zwart is nou eenmaal zo saai

3 likes