Nu ongeveer 1 jaar. En best wel wat gedragen. 20% van de tijd denk ik.
Ik ga hem binnenkort eens helemaal fris maken denk ik.
Nu ongeveer 1 jaar. En best wel wat gedragen. 20% van de tijd denk ik.
Ik ga hem binnenkort eens helemaal fris maken denk ik.
Dank. Dan weet ik ongeveer waar ik aan toe ben net mijn Sixty-five.
Vind je het mooi of wil je het juist voorkomen?
Ik ben vooral erg benieuwd. Het is bij mijn Oris slechts de rand vd bezel. En kan idd altijd nog een netje citroenen halen…
Klopt, dat is niet zo spannend.
Trouwens de eerste oris waar ik naar keek, ik vond hem erg leuk met een bronzen accent. Wellicht iets uit de hand gelopen met het accentje.
Haha ja da’s een flink accentje idd
Die van jou is echt egaal bruin geworden, duurt dat een tijdje?
Die van mij blijft voorlopig een gouden schijn hebben alleszins. Maar ik vermoed dat hij bij we vorige eigenaar niet veel daglicht gezien heeft, want in 2 dagen is hij alweer wat veranderd
Ja was toch al wel echt zichtbaar binnen een maandje. Heb wel na een half jaar een appelmoes ongelukje gehad tussen 9 en 12 uur. Dat is nog steeds zichtbaar als je goed kijkt.
Die van jou ziet er nog aardig nieuw uit, ik gok inderdaad niet veel gedragen.
prachtig hoe de herinneringen bijna letterlijk blijven plakken!
We gaan zien wat de mijne doet binnen een paar maand. Fascinerend wel
Klopt, je moet geen smetvrees hebben met een bronzen horloge
Het mooie van brons (en ook van messing) is dat het heel verschillend zal gaan patineren. Dat heeft uiteraard te maken met je huid, maar ook met de luchtkwaliteit in de omgeving. Ook de snelheid van patineren zal variëren.
Heel iets anders. Deze sleeve is van messing en heb ik samen met iemand anders laten patineren. We gebruikten mosterd, zout, pindakaas en haargel. De sleeve lieten we hangen boven azijn, in een afgesloten bakje (om het proces te versnellen). Hij verkocht dit soort sleeves en iedere sleeve kwam er weer anders uit.
Het gaat uiteraard om de linker
Denk alleen dat je dit soort kleuren niet op je horloge wilt hebben
Niet helemaal te vergelijken, maar bovenstaande (vul)pen is van messing.
Erg mooi hoe deze verandert door gebruik.
Ik vind de charme van een koperen horloge steeds aantrekkelijker worden… Daar gaan we weer…
Heel erg cool ook!
Een aantal kiekjes van mijn grote (kroon) vriend op vakantie de afgelopen maand. Het was van tevoren lastig om te kiezen welke mee ging, maar de Oris heeft zijn uitverkiezing meer dan waar gemaakt
What? Had jij er nou ook een
Toffe foto zeg!
Nog altijd opper happy mee!
Dank.
Mooie combinatie idd!
Toffe foto ook zeg! Mooi gedaan!!!
Edit: jouw horloges zien er ook netjes uit (als in - jij bent volgens mij ook zuinig!).
Dank.
Ja ben zuinig, maar draag wel gewoon en pak ze dus niet in bubbel plastic als ik ze om de pols heb .
Gespen heb ik op vrijwel elk wel deskdive sporen.
Wil wel gewoon mijn hand op tafel kunnen leggen bijv.
Vind mooie staat wel fijn dragen.