Wat is dit!!!
Oris “Big Crown” Pointer date bronze📍
Welke kleur vinden jullie het mooist?
Blauw graag, alleen dan wel 2mm kleiner. De kast is echt geweldig, heeft een hele mooie warme gloed.
Blauw vind ik persoonlijk ook het mooist. Alle vier de kleuren zijn trouwens zeer geslaagd👌🏼
Dit is een zwaar geavanceerde elektrische sigaret. Tot een paar jaar geleden deed ik dat nog. Ook bij elektrische sigaretten heb een high end market met allemaal customized dingen, zoals de sleeve, het mondstukje, ringen, knopjes etc etc.
De batterijhouder is een Zero van Carlos Creations. Het tankgedeelte, waar de vloeistof in gaat die verdampt, is van Greg. Zijn hele eenmalige batch was binnen 10 seconden uitverkocht. Een paar jaar geleden was dit het neusje van de zalm haha.
Blij dat ik daar mee gestopt ben. Uiteraard voor mijn gezondheid (het was een mooie hobby en tussenstap van roken naar rookvrij), maar ook qua geld. De high end market heeft me veel gekost. In die wereld en hobby was ik echt een verzamelaar hahaha.
Als je ver genoeg terug gaat in mijn Instagram, zul je een hoop foto’s daarvan tegenkomen.
Jeetje, een hightech sigaret. Wat maakt het dan dat je zo’n dure versie neemt ten opzichte van de goedkopere versies??
Ik was er redelijk vroeg bij toen de elektrische sigaret op de markt kwam. De allereerste exemplaren was echt tien keer niks en je kreeg er geen voldoening uit. Dus ga je op zoek naar alternatieven. Je gaat zelf de verdampingselementen in elkaar zetten (coils) en komt er achter dat veel meer mensen dat deden. Als je in die wereld rolt, weet je dat er mensen hele apparaten maken. Deze apparaten gaven de voldoening die je als ex-roker zocht. Toen deze markt zich begon te vestigen, speelde de normale markt hier ook op in. Ondertussen was de markt waar alles handgemaakt werd ook met steeds luxere materialen gaan werken. Ze waren tov de normale markt altijd een paar stappen vooruit.
Die high end markt is door alle wetgeving helaas compleet ingestort. Het is er nog steeds, maar niet meer zo levendig als eerst.
Als je momenteel naar de high end markt kijkt en de gewone markt, dan voldoen de apparaten allemaal even goed. De grootste ontwikkeling is dus voorbij. Maar als je jouw vraag nu nog zou stellen en dat zou vertalen naar horloges, dan zal de vraag worden: waarom draag je een Oris van €2000 terwijl een horloge van de Hema ook de tijd aangeeft?
De functie doet hetzelfde, maar het zijn de materialen, technieken, liefde en passie die achter het product zit, zeg maar.
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk in.
Wat mensen toch niet allemaal over hebben voor hen verslaving (nicotine/horloges)
ja. Gelukkig zijn horloges een gezondere verslaving haha.
Weet iemand toevallig vanaf wel jaar deze propilot opgelegde cijfers heeft. Vind hem zo wel heel stoer.
Haha stinken die van jullie ook zo? @illewoare
Ik ben gisteren even de vol bronzen BCPD gaan passen en dat ziet er mooi uit!
Ik vond alleen wel dat de band wat naar binnen valt wanneer ‘ie de kast verlaat en dat zorgde voor een soort knikjes waardoor de band niet mooi rond afloopt. Misschien komt het door mijn te smalle polsen. Maar moest er daarom nog even over nadenken.
Ook deze nog gepast, die is echt heel gaaf in het echt! Kast is veel minder donker dan op renders/foto’s!
Als je goed kijkt zie je dat bij mij ook, dat is wel een beetje jammer inderdaad. Die band is wel heel erg soepel en erg dun, dat zal de reden ook wel zijn.
Daarnaast is dit een knoeperd van 43,5cm en is het al vrij snel fors op een pols. Mijn polsen zijn zo’n 18,5cm.
Ik vind die band wel heel erg gaaf in het brons.
Dat is wel heel flink
Ik ben ook een flink jongetje🙋🏻♀️
Ja zo lijkt het, en toch zijn ze opgelegd. Het is lastig op foto’s te zien en om het goed im beeld te krijgen. Komt door mijn foto skills denk ik
Oja idd. Vind het toch een stuk sjieker dan die geprinte plaat
Ja vind ik ook. Echt heel mooi horloge in het echt! Op foto’s komt het vaak saai over.