ORIS Only - deel 4

De Momotaro op z’n originele jeans is niet de beste combo denk ik

13 likes

Kruis plaatsing, maar ik ben enthousiast :grin::+1:t2:.
Originele stalen band is super, vooral de taper maar soms is afwisselen gewoon leuk.

15 likes

Poeh deze combi maakt de Momotaro in een klap een ander horloge zeg, schitterend! En het bronzen randje aan de bezel icm de wijzerplaat… Dikke plussen allemaal!

Maar die Glow met z’n radient wijzerplaat, geweldig mooie uurmarkeringen en juist weer het stalen randje om de bezel wat weer zo goed past bij deze dial…

Daar valt toch niet tussen te kiezen!?

2 likes

Ik kan ook niet kiezen uit deze twee. Het liefst zou ik ze beide willen haha

1 like

Ik word hier ook wel enthousiast van. Staat hem heel goed!

1 like

Ok zeg het maar…. Wie was het :joy:

1 like

Haha…mijn stem heb je. :sunglasses:

1 like

Heerlijk merk idd.
Inmiddels al een 4 piece Oris setje bij elkaar
Something dressy
Something diving
Something racy
And something old

9 likes

Ah, wat een toffe verzameling zo! Die Chronoris staat ook hoog op m’n lijstje, vooral de Movember editie:

11 likes

Weet niet of ie hem nog heeft maar @HeinW heeft (of had) er eentje te koop.

1 like

Ja die was volgens mij rap verkocht en de zilveren dial, de Movember is mijn pick wat betreft de ChronOris :bearded_person:

1 like

Afgaande op wat je hebt en had, past die het meest bij je qua kleuren. Dat denk ik ook over de Momotaro, maar de Glow zou weer een beetje out of de box zijn qua kleursamenstelling… en dat is ook weer heel leuk.

1 like

Klopt, geduld is niet mijn sterkste kant😉 gelukkig aan iemand van hier die er heel erg blij mee was…

Damn, je horolyse klopt als een bus! De Momotaro past beter bij hetgeen wat ik normaal zou willen in de collectie: kleurrijke dial, uitgesproken en fris!

Maar…krijg je dan samen met de Deauville die ik al heb niet teveel overlap?

De BiCo die incoming is, is daarin een totaal ander horloge, dus mooie aanvulling:

En de Aquis is gewoon een compleet ander apparaat haha met z’n pvd kast ook, heerlijk:

En dan lijkt die Glow met een totaal andere kleurstelling (maar o zo lekker uurmarkers), met zilveren wijzers ipv goudkleurige en stalen bezel plots dus de mooiere keuze wat betreft de 4-piece:

Diepe horolyse op de zondagochtend :rofl:

13 likes

Ik denk dat er nog wel aan te komen valt.

Van Baal heeft hem “on sale”, maar geen op voorraad. Eens luisteren kan nooit kwaad :blush:

1 like

Dat zet me gelijk op aan haha. Het is heel lastig inderdaad. Ik zou eerst even die Aquis afwachten. Kijken of die qua kleursamenstelling bij je past en of je hem wel echt gaat dragen. Ik ken dat namelijk van mezelf ook. Dan wil ik totaal wat anders dan wat ik normaal draag en dan heb ik het, maar draag het nooit, omdat ik het gevoel heb dat ik dan niet helemaal mezelf ben, maar iemand anders wil zijn :rofl:

Als de Aquis dan echt bevalt, dan zeker voor de Glow gaan. Hoe dan ook, als een van de twee moet komen, met beide ga je gewoon niet mis.

Die Aquis vind ik overigens de eerste die ik echt leuk vind. Komt door dat frisse oranje denk ik. Laat je weten hoe die staat, want we hebben dezelfde maat polsen.

1 like

Thanks voor de tip! Op Chrono ook nog goed te vinden en ook erg scherpe prijzen (misschien toch niet de verkoopknaller geweest in 2019?)…

Haha deze heb ik vaak met Rolex: bloedmooie modellen zitten ertussen maar denk dat ik in de ochtend er niet automatisch naar zou grijpen… Maar de Aquis daarentegen, die heb ik eerder gehad en toch wel spijt dat ik 'm weg heb gedaan:

Toch misschien die ChronOris Movember serieus overwegen ook ipv de Glow. Bah, wat een keuzes moet je als liefhebber maken :sweat_smile:

11 likes

:rofl: :rofl: :rofl: leer er maar mee leven.

Die CronOris is een hele mooie optie en ik denk qua model heel leuk voor de afwisseling in de Oris verzameling. Anders zit je straks met drie Divers 65’s… das zooo saaaaai :joy:

1 like

Bij de stalen versie hiervan schijnt het oranje op den duur te vervagen. Misschien iets om rekening mee te houden.

1 like

Ik begreep toevallig (vorige week) dat de @OrisBoutiqueAmsterdam nog een laatste Chronoris op staal had weten te bemachtigen…
Ik was zelf reeds voorzien.

Vanmiddag eindelijk het bandje eens op maat maken, zo alleen eerst naar de GGD voor een (bevestigende) test…

1 like