Of beter de grijze
Haha zaaien bij de flipperboom begrijp ik ?
Wat een hoop Diver 65 geweld, normaal gesproken zou ik mijn Oris 7480 tussen door spammen, maar die krijgt op het moment full service… tot die tijd maar even een paar oude foto’s
Danke, heb me laten vertellen dat er een veer van 1,8 meter in zit . Prachtig uurwerk, maar ik merk dat ik niet kan wennen aan een handwinder, dus gaat ie vermoedelijk in de verkoop.
Nu vrijdag komt er weer een nieuwe Oris uit. Samenwerking met Chronos en beperkte oplage van 200 stuks.
Mysterieus!!
Laatste maanden uitermate tevreden met deze Oris waar ik in het begin toch wel wat issues mee had. Nu is het de datum die vastloopt bij het verzetten. Je zou het een detail kunnen noemen, maar voor 3.000 euro wil ik een horloge dat gewoon werkt. Deze gaat binnenkort terug naar de juwelier voor garantie en nadat ik 'm terug heb van Oris, verschijnt ie in het blauwe gedeelte.
Denk het ook gezien de kroon en de 100m waterdichtheid.
Zou dat dan de eerste Divers 65 met de Calibre 400 zijn??
Denk dat de Mr Porter edition deze ook al reeds had.
Je hebt helemaal gelijk!
Ik heb ‘m een tijdje terug aangehad. Blijft toch steeds in mijn achterhoofd spelen… Misschien toch nog eens terug gaan.
Je bedoelt dat de datumwissel halverwege stopt? Dat lijkt me ook niet echt ok… ik bewonder de caliber 400 uurwerken, maar er zitten toch nog behoorlijk wat kinderziekte in lijkt mij.
Exact dit inderdaad. Calibre 400 is ondanks kinderziektes echt een fantastisch ding en ik sluit een herziene versie niet uit om ooit aan te schaffen.
Klik weg…zet uit…help!
Het enige dat helpt is eruit stappen. Het forum welteverstaan.
Das zonde.
Vind jullie te lief.
Ik verman mijzelf wel.
Of verzin een hele goede emotionele verbinding om iets aan te kunnen schaffen.
Dat past wel in mijn nieuwe stijl…
Ik had ook een probleem met deze, liep bijna 3 minuten achter in 11 dagen. Terug naar de juwelier voor de garantie, moest opnieuw afgeregeld worden.
Duurt ongeveer 3 weken, ben benieuwd. Wordt vervolgd.