Damn, heb een iphone 12 maar dit is next level
Ik ben overgestapt deels voor die nieuwe macro mode.
Hier is hij. Frisse verschijning, maar mooier op leer of rubber denk ik. Die bracelet maakt het té clean.
38 mm , 19 mm lugs
https://www.oris.ch/en/watch/chronos-limited-edition/01-400-7774-4015-set
Oef tandjes hij is fraai!
40mm was wel fijn geweest.
Gaat qua prijs, hoewel met nieuw uurwerk, wel richting de BB58. Ben benieuwd naar het afwerkingsniveau van deze Oris.
Bezel vind ik heel tof uitgevoerd.
Zeker prima op leer! Maar die 3400 euro, ze nemen langzamerhand wel een duidelijk standpunt in qua marktpositie.
Wow, deze is echt prachtig.
Ik wilde niet meteen de pret bederven maar daar dacht ik ook aan. Ze zetten zich daarmee op gelijke voet met bijv. de Tudor BB58. Maar misschien is dat terecht? Beide veel historie, gedurfde designs en in-house uurwerken.
Oeh deze blijft zo vet!
Ik vind Oris soms wat lastig te volgen. Met hun calibre 400 hebben ze zeker de ammo om de strijd aan te gaan met Tudor, maar als ze daarbij hun kracht verliezen dat ze altijd hebben gehad (topkwaliteit horloges, maar met basic uurwerk), dan zou ik dat ook wel jammer vinden. Maar als ze hogerop in de markt willen zullen ze daar wel een keuze in moeten maken. Het valt mij sowieso aan hun aanbod op dat de Aquis-modellen met de SW200-1 wat minder worden en het nieuwe aanbod vooral special editions zijn.
Heb zelf de 400 en vind het een prachtig uurwerk, maar bevat nog wel kinderziekten. Ben heel erg benieuwd of ze ooit met een 400B ofzo komen.
En als je je als merk met Tudor wil meten moet je natuurlijk zorgen voor een soms problematisch uurwerk: Tudor GMT <> Caliber 400
Die nieuwe 65 is wel heel nice zeg, maar 3400 euro nice, ik weet het niet.
Wat een gaaf horloge, ik zie dat er al 179 zijn verkocht, dat was het nummer namelijk toen ik hem net aanklikte.
Maar ga het niet doen.
Oef wat mooi! Maar idd… 3.4K.
Voor 2- 2.4 misschien
Die is fijn! Denk ook dat dit er eentje is die het nog mooier doet op leer. Dan is er iets meer contrast.
Daar heb je zeker een punt. Denk dat ik voor deze prijs eerder zal gaan voor een BB58, maar dat is dan ook eentje die op mijn wensenlijstje staat haha.
Voor deze prijs weet ik het niet. Snap dat het een in house movement heeft, maar als ik het heel praktisch bekijk, een SW200 geeft ook prima de tijd aan. Dat vond ik juist wel charmant aan Oris… horloges die betaalbaar zijn met uitstekende kwaliteit. Het lijkt dat ze nu het hogere segment gaan opzoeken.
Volgens mij zijn die nummers willekeurig
No: 003 is zelfs nog vrij… je kan kiezen