oh echt, dat had ik dan gemist. Vond het al snel gaan!
Waarom zou je dan wel voor een BB58 gaan?
Top hoor Cihan! Ik begrijp het eigenlijk wel, nu wil ik er ook een Sixty Five erbij!
Ik heb ook een Oris Sixty Five 40 Heritage incomming…
Lekker Robert!! Krijg je absoluut geen spijt van, de Deauville blijft boeien!
Nice. Die vloog zo met Eunice door het raam naar binnen?
Haha onze postbode had al van me gehoord dat er vandaag een aantal pakjes binnen komen dus Eunice of niet: hij zou leveren haha!
Straks doos #2
Doet ie goed…
Gaaf 2.0
Thanks Hans! Hij is echt gaaf inderdaad!
Niet zozeer vanwege het uurwerk wat er in zit, maar meer voor het uiterlijk. Het is een horloge wat ik altijd mooi heb gevonden, alleen prijstechnisch moet ik er gewoon wat langer voor sparen dan voor een Oris met SW200 uurwerk.
Het is natuurlijk compleet onzin en ongenuanceerd, want ik heb nog nooit een BB58 in mijn handen gehad of überhaupt een Tudor, maar gevoelsmatig lijkt het me een stapje hoger dan Oris? Dit slaat wellicht als een l*l op een drumstel
De prijs is voor mij natuurlijk ook even wennen. De Divers 65 zit/zat rond de €2000. Dit is een prijs die ik inmiddels gewend ben. Dan is €3500 ineens een hele hoop meer. Ik snap dat het door het uurwerk komt, maar als ik een keuze had, zou ik zelf voor de SW200 kiezen.
Cool plaatje…
Moet ik je komen redden??
Nee bedankt. Ik zit veilig binnen. De Belgische spoorwegen beslisten pas deze voormiddag om tussen 14 en 18u het treinverkeer alsnog stil te leggen. Gevolg : enorme chaos met gestrande reizigers die het dan verder maar moeten uitzoeken.
Ik zou de chronoris doen . De 65 zie je al best veel
Dan valt de NS wel mee die gisterenavond waarschuwde dat alle treinen tot 14:00 zouden rijden. Veel mensen konden hier rekening mee houden.
Praktijk was net wat anders, de laatste trein bij een specifiek station in Arnhem vertrok de ineens om 12:50…
Ik was gelukkig met de auto, maar kan me voorstellen dat beide situaties tot veel vragen leidt… Sterkte in ieder geval