Mooi hoor . Is die glow groter? Zo oogt die wel op je pols…
Knap trio komt de glow ook op een metalen band?
Nu die weer terug is op koper en staal snap ik als onze deal niet doorgaat, want de Bico is veel cooler op deze manier.
Dat is tof van je Julian @JuKo, maar nee hoor lekker afwisselen maakt de hobby juist leuk vind ik! Dus we treffen elkaar snel, als je niet meer vast zit op een eiland haha
Haha, wij zijn juist extra vroeg naar Texel vertrokken voordat de boot eruit ging. Maar geen straf toch om nog een nachtje te blijven?
Zeker niet! Waar zit jij? Ik in de Sluftervallei bij De Cocksdorp.
Huisje schud wel op en neer, maar ik vermaak me prima met de open haard.
I know… ‘t is geen Oris, sorry jongens
Thanks Bas! Heb even net gecheckt maar volgens mij is de Glow even groot als de andere broers, ik denk dat het te maken heeft met de lederen band van de Glow…
Thanks!! Helaas geen bracelet bij de Glow inbegrepen, maar de overigens lekker soepele lederen band van Oris. Heb nu alle 65ers op een ander bandje (tropic, staal en leer) en dat geeft ze alledrie wel echt een andere smoel vind ik!
Dank je wel kerel, ben er ook ontzettend blij mee! Nu aftellen tot de Aquis binnen valt
Middenin den burg! Veel plezier nog en hopen dat ze morgen weer varen
Oh het maakt mij niet uit hoor. Ik heb toch geboekt t/m maandag hahaha. Maar het idee dat je vast zit op een eiland… dat heeft wel iets haha.
Ik was vanmiddag nog in Den Burg om te shoppen.
Veel plezier ook!
Zeer fraai volgens mij geen easy link aanpassing dat is wel jammer.
Oef heerlijk trio zeg. Leuk ook alle drie op een andere band. Geniet ervan en lekker veel foto’s plaatsen!!
Zo, ben er even voor gaan zitten…
Bandje op maat en even genieten nu!
Geïnspireerd door het topic van @anon53002072EV had ik de Chronoris al een tijdje “op mijn verlanglijstje” staan. Eind vorig jaar de knoop doorgehakt en, via een dealer in Spanje, nog een nieuw exemplaar weten te bemachtigen.
Wat is deze mooi zeg!!!
Die van jou is ook niet verkeerd hoor Daf
Dank
Lekker dat brons
Gaaf model toch hé, die Chronoris! 70’s vibes ten top
Geniet ervan
Ziet er super uit, heb al een paar keer gemerkt dat ik niet goed tegen brons kan anders wist ik het wel
Gefeliciteerd .
Geniet ervan, zo gaaf horloge.
Veel op te zien en te beleven, een ware knock out beauty die ook nog eens heerlijk draagt