Thx!!! Gaat zeker lukken!
Mooi man, van harte! Die kast is echt tof
Thx!!!
En de kast is in het echt nog veel mooier
Mooi hoor Cihan, binnenkort ook een trio bij mij
kunt 'm ook weg doen. Niks aan aan deze
Ha Robert, jij bent ook lekker bezig zeg!! Ben benieuwd, wat komt er allemaal nog binnen??
voorlopig even op de rem. De airman dc-4 er eerst uit.
Daarbij momenteel ook wel goed zo. Buiten een 65 zit brons en een mooie gmt ook nog bij de wensen. Daarstraks ook weer mooie traska gezien
Hey die is mooi! Een groene (toch?) wijzerplaat zonder het bronzen randje en 42mm? En de markers en wijzers zijn “non-gilt” zie ik? Zoveel variaties op die 65-serie
Ben een beetje aangestoken door jou om een Sixty Five collectie op te bouwen
Blijf mijn chrono super vinden en kan de maat prima hebben op mijn pols, merk wel als ik ze wissel tussen de chrono 43mm en de explorer het verschil in draag ervaring vrij groot is …
Nu met de nieuw aangekondigde chronos limited leek het me even een goed idee om de chrono eruit te doen en de limited te gaan halen maar 38mm voor een duiker is dan weer vrij klein
Lastige dingen
Fijne zondag verder
Lekker, de 65 serie doet het steeds beter op HF
Poeh hey, baas boven baas collectie en die chrono is domweg schitterend!
Al die Sixty-Fives hier. Ik breek mijn vakantie af want ik mis die van mij. Kan hem straks weer om… foto volgt
Phoe, heel erg lekker dit. Die chrono eens bij van willigen in Rotterdam gepast, veuls te groot maar wel lekker. Die exp1 past er schitterend bij. Is mijn grail horloge
Kan vandaag geen kant op, deze dame heeft besloten haar 8 weken sprongetje te beginnen! Mag haar niet loslaten

De familie is qua kleuren wel matching met de Glow