ORIS Only - deel 4

Thx!!! Gaat zeker lukken!

1 like

Mooi man, van harte! Die kast is echt tof :sparkles::sparkles::sparkles:

1 like

Ik had em bijna verkocht :roll_eyes::tired_face::open_mouth::open_mouth: - blij dat ie toch nog even is gebleven

23 likes

Thx!!!

En de kast is in het echt nog veel mooier :slight_smile:

Mooi hoor Cihan, binnenkort ook een trio bij mij :wink:

1 like

kunt 'm ook weg doen. Niks aan aan deze :wink:

1 like

Ha Robert, jij bent ook lekker bezig zeg!! Ben benieuwd, wat komt er allemaal nog binnen??

Hahaha ook jij al aan het zaaien bij mijn flipperboom @Phyl :laughing:?

1 like

voorlopig even op de rem. De airman dc-4 er eerst uit.
Daarbij momenteel ook wel goed zo. Buiten een 65 zit brons en een mooie gmt ook nog bij de wensen. Daarstraks ook weer mooie traska gezien :woozy_face:

1 like

11 likes

Hey die is mooi! Een groene (toch?) wijzerplaat zonder het bronzen randje en 42mm? En de markers en wijzers zijn “non-gilt” zie ik? Zoveel variaties op die 65-serie :100:

2 likes

Ben een beetje aangestoken door jou om een Sixty Five collectie op te bouwen :wink:

2 likes

Blijf mijn chrono super vinden en kan de maat prima hebben op mijn pols, merk wel als ik ze wissel tussen de chrono 43mm en de explorer het verschil in draag ervaring vrij groot is :grimacing:

Nu met de nieuw aangekondigde chronos limited leek het me even een goed idee om de chrono eruit te doen en de limited te gaan halen maar 38mm voor een duiker is dan weer vrij klein :thinking:

Lastige dingen :joy:

Fijne zondag verder :wink::+1:

20 likes

Lekker, de 65 serie doet het steeds beter op HF :raised_hands:

Poeh hey, baas boven baas collectie en die chrono is domweg schitterend!

1 like

Al die mooie 65’s hier! :+1:

Ik doe mee met mijn BCPD op deze grijze dag :blush:

23 likes

Al die Sixty-Fives hier. Ik breek mijn vakantie af want ik mis die van mij. Kan hem straks weer om… foto volgt :crazy_face: :rofl:

7 likes

Phoe, heel erg lekker dit. Die chrono eens bij van willigen in Rotterdam gepast, veuls te groot maar wel lekker. Die exp1 past er schitterend bij. Is mijn grail horloge :hugs:

2 likes

Kan vandaag geen kant op, deze dame heeft besloten haar 8 weken sprongetje te beginnen! Mag haar niet loslaten :woozy_face:

21 likes

De familie is qua kleuren wel matching met de Glow :white_check_mark:

2 likes