ORIS Only - deel 4

Haha scherp!! Moet wel een beetje ton sur ton blijven :sweat_smile:

2 likes

Thnx, eigenlijk vind ik de explorer te klein …. Niet als ik hem bekijk of vast hou maar wel op mijn pols :wink:

1 like

Heerlijk setje, waar voor mij de Deauville en de Glow het meest in het oog springen.

1 like

Vond de Glow eerst helemaal niks. Maar door dit topic begon ik hem steeds meer te waarderen. Ondertussen wil ik er ook één :rofl:

4 likes

Haha heel herkenbaar.

1 like

Voor mij is 36mm de sweetspot! Kun je niet opzoek gaan naar een oude 39mm?!

1 like

Kan, maar vind ze dat geld wat ze vragen niet waard… ik heb nu mijn grotere klokken te koop staan om het gevoelsmatig meer te laten kloppen maar kan ook zo maar zijn dat de explorer een setje mee krijgt :thinking:

3400 is toch ook wel heel prijzig voor een 65?

Ik wil ook wel een 65. Ben alleen bang dat ik 40mm te klein vind, toch maar eens proberen bij de juwelier. De 40 vind ik namelijk mooier van de 42mm door de datum.
Voorlopig haal ik ook veel plezier uit m’n aquis relief

12 likes

Al dat Glow-wein hier heeft me ook dorstig gemaakt :laughing:

De lederen band net even gewisseld voor een 007 Ali-NATO. Ik vind 'm best goed matchen eigenlijk :smiley:

17 likes

Waar ik de Glow inmiddels alweer drie maanden heb.

Ik denk de laatste tijd aan flipperen. :man_shrugging:

16 likes

Wat zou je ervoor in de plaats willen hebben Daf? Want nu ik de Glow zelf ook heb: redelijk uniek die dial!

1 like

Precies @daffie deze kan je echt niet wegdoen hoor! Soms een paar dagen een ander en dan waardeer je deze kleurstelling weer extra goed. Plaatje voor de sfeer:

12 likes

een deauville is tijdlozer maar deze toch zeker ook mooi.

2 likes

@Cihanski nog niet echt iets specifieks op het oog maar ik zou binnenkort wel weer een Grand Seiko willen. En dan moeten er wel funds worden vrijgemaakt.

@Thijs9F82 ik wissel dagelijks af met m’n andere Sixty-five. Dat bevalt tot nu toe iig goed.

@Phyl mischien maar de kleurstelling vd Glow blijft ergens wel uniek.

Ach we zien wel. Geen haast iig.

3 likes

Aaaaaah finally!!!

22 likes

Vind het zelf een goede combi, de 40mm Divers en de grotere Aquis :slight_smile:

13 likes

Is die Aquis een 43,5mm?

Geen inruil helaas!

1 like

Ja! Deze versie is er alleen in 43.5 geloof ik.

1 like