Deze is iddgaaf. Toen oris de 65 (geloof in 2015) opnieuw uitbracht, was dit meen ik t eerste kleurweergave
Haha ja heb 'm gezien. Zou dan de 4e keer worden.
Klopt! Inmiddels worden ze ook een paar jaar niet meer gemaakt, dus het was even zoeken naar een nieuwe. Het is nog steeds een van de mooiste, maar met de versies die daarna uitkwamen is het ook smullen. De Glow is geweldig, maar ik zou ook heel graag eens met het design team willen praten voor een andere kleursamenstelling
Idd deze of die blauwe deauville (hoe schrijf je t?) zou ik ook wel willen. Dan op zn nato van oris met die vouwsluiting. De glow vind ik ook mooi, maar hoelang blijft dat leuk!?
Toch maar eens proberen dan. Heb alleen wel flinke polsen. Maar proberen kan geen kwaad.
Heeft dat je eerder al laten tegenhouden? Je weet me te vinden!
Oris is wel ergens wel een sympathieker merk vind ik… misschien toch eens een bronzen Pointer Date proberen? Dat flippert wel moeilijker vrees ik
Denk dat de onderste tijdlozer is
Vwb de GS GMT. Uhm nee niet echt. Maar 3x is wel voldoende. De zwarte zou er nog wel eens kunnen komen. Die heb ik nog niet gehad.
Ja ook mooi zo’n BCPD en ik heb al een blauwe gehad (ahum…2x ). Ik raak steeds meer gecharmeerd van bronze. Vraag mij wel af hoe een full bronze (jacket
) het voor mij doet. Bevalt jou iig erg goed en het is een beauty.
Compleet anders idd. Alleen de bezel al…de look (cijfers en markers), het materiaal en de kleur vd zijkant.
Mwah, die vond ik wat kil tov de blauwe. Ik miste de sunburst en de rode wijzer springt er wat meer uit tov de oranje. Geen aanrader voor iemand die alles al gezien heeft, zoals jij
Het is even wennen, maar het is echt een gave look om de pols! In het begin gaat het heel snel, maar nu is het gewoon “dof” geworden en merk ik minder verandering. Leuk om te zien, naast het gewone staal
Ja de bronzen bezel rand van mijn Sixty-five is nu ook al doffer geworden. Leuk om dat proces te zien gebeuren…
Minimaal 3 maanden.
Dan ken ik de gok wel wagen dan!
Mooi, nieuw?
Edit: ja dus. Waar gevonden?
Die zijn nieuw ook nog prijzig, die zwarte eerste edities
Ik heb in t verleden zn zwarte nato met vouwsluiting gehad. Ken iemand me vertellen wat ze kosten en waar ik ze vandaan haal?
Heeft er iemand misschien 1? of 2
Ik had hem een paar maanden geleden gevonden op Chrono24 via een Duitse dealer. Zo nu en dan komt er nog wel eens een nieuwe tevoorschijn, maar iemand had een paar maanden geleden er ook nog een gevonden bij een Nederlandse AD.
In mijn tweejarige zoektocht heb ik drie maal de kans gehad om een gloednieuwe te kopen, waarvan ik de derde keer dus heb toegehapt. Misschien dat ik niet goed kan zoeken, maar nieuw zijn ze wat lastiger te vinden.
Waarschijnlijk kan de Oris Boutique je helpen. Weet niet wat ze officieel kosten, maar ik heb ze voor 180 wel eens te koop zien staan.
Ziet er straks uit.
Grappig, voor mijn hetzelfde verhaal, die van mij komt hopelijk deze week binnen, ook nieuw en uit Duitsland. Op staal en met een extra tropic.
Ben erg benieuwd naar de bracelet, vooral de tapper van 20 naar 14.
Ik heb er zin in.