ORIS Only - deel 4

Ik heb ze op C24 gezien.
Bij de Oris acc.

En incoming….

17 likes

Mooi gedaan! Altijd fijn om zowel de tropic als de stalen band te hebben.

De taper is even wennen en ziet er in het begin een beetje gek uit als je hem niet om de pols hebt. Een 14mm tov 40mm… dan lijkt de kast ineens gigantisch haha. Maar een voordeel is wel, het zit super lekker. De stalen band vind ok sowieso geweldig. Zit geen ratel tussen de schakels en alles voelt heel zacht.

Alvast heel veel plezier en nog succes met wachten haha. We zien de foto’s deze week wel tegemoet.

Ah jij ook al? :+1:
Alvast veel plezier er mee!

Ok, speciaal voor jullie een plaatje als voorpret :grin:

16 likes

Zit inderdaad top, heel licht. Geen micro aanpassing maar is in mijn ogen niet nodig in een horloge dat zo licht is. Enige (kleine) minpuntje vind ik de faux rivets maar is niet te opvallend gelukkig.

2 likes

Ik moest even nadenken waar die ook al weer zaten… ze vallen dus inderdaad niet echt op hahaha.
Ik vind het wel een geinig detail. Het geeft wel een extra jaren 60 tintje.

2 likes

Echt super besmettelijk dat Sixty Five virus :wink:

2 likes

Ik stoor mij normaal gesproken helemaal niet aan faux rivets, maar ze zijn idd totaal niet opvallend. Doen ze goed bij Oris

1 like

Ik heb er uit ellende eentje weg gedaan. Alle ergste nu is, is dat ik hem weer terug wil :woozy_face:

2 likes

Haha wat lekker dit, geweldig Robert!! Ik denk dat we een topic moeten openen in de trant van “welk model horloge neemt HF over in 2022?” :mechanical_arm:

2 likes

En dus de ideale kandidaat voor de speciale jubileum HFLE!

3 likes

Ik doe mee :slight_smile:

13 likes

14 likes

Wow wat een briljant idee! @OrisBoutiqueAmsterdam lees je mee?!?!

Hey die NATO heb ik vandaag op de Glow gezet toevallig! Gewoon blijven spammen :joy:

11 likes

Heel tof :ok_hand:

1 like

Oooh yeah! Had al een idee met een oranje plaat die steeds donkerder naar de rand zou aflopen net zoals bij de Glow, met zwarte indices (even een aantal berichten terugscrollen).

Twee min puntjes… volgens mij moet de HFLE maximaal €500 kosten? Komen we bij het tweede puntje… daar gaat Oris vast niet mee akkoord :joy:

Maar de kleursamenstelling zou ik nog steeds eens willen voorleggen bij Oris. @OrisBoutiqueAmsterdam is dit mogelijk?

2 likes

Zoiets als de honey? Incluis een bronze bezel :drooling_face:

10 likes

Moest er ooit een HFLE Oris komen, dan doe ik direct mee! Kwestie van mijn jaren verspeelde tijd hier eens te vereeuwigen in een horloge :smiley:

Helaas gaat dat nooit gebeuren, gezien de prijsklasse :sleepy:

2 likes

Ja precies! Zo’n kleur dial!
Ikzelf zou liever kiezen voor een zwarte bezel, omdat ik de indices en wijzers ook zwart zou willen hebben. Het wordt dus voornamelijk een contrast tussen zwart en oranje.

Wellicht verkoopbaar als een Dutch edition :grin:

Ben helaas niet goed met photoshop, anders had ik het jullie graag willen laten zien waar ik naar toe wil.

Ik ook. Dan maar weer mijn spaarvarken stuk slaan hahaha.

2 likes

Het ene jaar max €500 inderdaad (goedkoop jaar) en het andere jaar geen max dacht ik (of kan ik me niet herinneren in ieder geval), als @OrisBoutiqueAmsterdam nou alvast wat lijntjes uitzet :sweat_smile:

1 like