Vrees dat Oris dan wel een minimale afname wil van 200 stuks, aangezien de meeste ltds rond de 200 liggen
Wow, die Honey dial en bronzen randje… ik moet nog wat meer cerkopwn thuis, het houdt niet op met die 65-liefde!
Hmmm moeten we anders gaan beginnen met Het modden van Divers 65’s?
Haha geen gek idee eigenlijk, maar er zijn er gewoonweg teveel die ik tegelijk in de winder wil hebben
The honey heb ik ook gehad
Wat vond je ervan??
super. Speelde mooi met t licht. Toch moest er weer iets anders komen dus was na 2 maanden weg.
Maar daarvan ook mn ervaring met de vouwsluiting
Ben zelf niet zo van de watchwinders… dan zijn ze eerder aan een servicebeurt toe hahaha. Als ik vier Sixty-Fives had, zou ik ze graag hier in leggen
Wellicht dat deze sowieso gaat komen.
Deze had fliptheparrot laatst op insta om weg te geven voor het bereiken van 5k volgers. Helaas achter het net gevist. Leuke dingen en niet heel gek duur
Je hebt ze ook voor messen ( is toch ook een hobby van jou?)
Klopt. Prijstechnisch zijn ze heel interessant… als ze nou eens een warehouse gingen openen ergens in de EU… want met import, tax etc. wordt het toch nog een redelijk prijzig dingetje. Daar zit ik een beetje mee… en ook de tijd hoe lang het bij de douane kan liggen. Ben nu al 33 dagen aan het wachten op een bandje hahaha.
Klopt! Je hebt ze ook voor messen, alleen mijn mesjes zijn wat kleiner en dan oogt het wel ielig in de display.
Misschien kunnen we kosten voor verzending splitten. Ik heb ook wel interesse. Misschien zijn er nog meer.
In deze van Klarstein liggen nu de drie Orissen. Zodra de Aquis binnen is, is het “Oris only” winder haha! Prijstechnisch een koopje trouwens, ik meen rond de €150!
Ziet er fraai uit!!
Is die ook lekker stil??
Je raadt het al voor die prijs: nope
Maar ligt bij mij op zolder en daar heb ik er gelukkig totaal geen last van!
Tja als ie op de zolder staat is het prima, zou er gek van worden als ie op mijn slaapkamer zou staan (de plek waar zoiets zou komen te staan). De prijs voor een geruisloze zijn echter bijzonder hoog
Dat inderdaad een heel mooi prijsje!
Daar heb ik ook al eens over zitten nadenken. Heb het rekensommetje nog niet gemaakt, maar de verzendkosten zijn niet heel erg duur. Daarna moeten ze ook nog onderling verzonden worden binnen NL. De import en tax moet helaas nog steeds betaald worden dus ik geloof dat je een paar euro bespaard als we een group buy zouden doen…. Tenzij we korting bij ze krijgen
Misschien via Daan (tulipan) hier op hf
Is hij ondernemer? Wellicht kan hij aanbieden om de distributie te doen in Europa… hopelijk verdient die er dan ook wat aan?
Geen idee, maar omdat hij er een kon weggeven heeft hij misschien wel banden met het bedrijf. Hij schrijft ook voor fratellowatches