Zit even door dit topic te bladeren, en zie al dat 65 geweld.
Hier zal op termijn hier wel zo’n Sixty-five naast passen.
Maar eerst iets met 62 incoming
@Cihanski is nog in de honeymoon fase met zijn bicolour, dus op die oris kan ik nog wel even wachten. In de tussentijd dacht ik laat dan een groene aquis kopen die ik initieel vorig jaar wilde kopen. Niks bijzonders, maar speelde al een lange tijd in mijn achterhoofd
Haalt een Hangang Edition en roept “niks bijzonders”, echt jij weer!! Wat een topper dit man!! Past echt goed bij je, mooi om de pols ook! Veel draagplezier kerel, snel een keer meeten dan wil ik m wel ff passen haha
Het is ‘helaas’ de normale aquis
Komt zoiezo dik in orde, ik ga binnenkort een weekje weg en dan ben ik eind maart weer terug. Ben vooral benieuwd naar jouw oris modellen.
Erg geslaagd ook! Ik raak oom steeds meer gecharmeerd van de Aquis.
Heb er ooit eentje eens kunnen passen en vond het net een bamischijf op mijn pols. Later kwam ik er achter dat het een 43,5mm kast was. Veel te groot voor mij haha. Nu ben ik steeds meer naar de kleinere modellen aan het kijken, maar heb bewust nog niet gepast… anders ga ik weer koopdrang krijgen
Even naar de Febo lopen en je weet het. Wel een kleine tip: probeer het niet met eentje die net uit het vet komt, maar trek er eentje uit de muur die daar al een uurtje of drie ligt