Welke diameter Aquis heb je gekocht? Dan kijk ik even mee
Aha, die sunburst liet me echt geloven dat het de HangAng Edition was. Erg mooi kerel!
Go big or go home 43.5 mm
Dat wordt binnenkort dan een oris gtg
Haha had ook niet anders verwacht hoor! Ik had 'm zelf via @OrisBoutiqueAmsterdam gekocht. Destijds volgens mij €85 zonder clasp en rond de €150 met clasp
Ik betaalde €206, rubberband met sluiting.
Lossen band is €85.
Goed dat je dit nog roept, zie inderdaad dat het destijds €190 was met vouwsluiting en €85 voor de losse band!
En met titanium sluiting €250,-
Zijn we weer up to date
Misschien een rare vraag, maar probeer het toch:
Weet iemand of ook Oris horloges te koop zijn op Schiphol Duty Free?
Ik heb ze nog nooit zien liggen!
Lekker nuttig, minus 17 % is niks voor Oris.
Je zou Gassan even kunnen mailen of bellen. Zij zijn de juwelier op de airside mbt horoges.
Ik weet dat ze sowieso op de non-Schengen airside zitten, maar geen idee of ze ook in het Schengen gedeelte zitten. Waar vlieg je heen? Ergens in de EU of buiten de EU?
Edit: Ze zitten ook in het Schengen gedeelte, maar dan is het helaas geen duty free, dus je betaald gewoon de 21% haha.
Edit 2: Volgens de website hebben ze geen Oris
Vlieg naar Londen binnen afzienbare tijd, dus non-EU?
Jep, dat is non Schengen dus je gaat de paspoortcontrole door… Woohoo… lekker geen BTW! Dusseuh… dan toch maar die Explorer halen?
Je kan beter effe n Rolex meepakken.
Mwah niet zozeer voor de prijs, maar vooral om de tijd te doden op Schiphol. Anders moet ik het doen met Rollies (die er niet zijn), Omega’s en IWC. Dat is toch pure armoe jongens
Mag deze ook nog tussen al het duiker geweld?
Sinds aankoop iedere dag om. De GMT binnen 24 uur afgeschreven
Ik zou zo mijn orissen inruilen voor deze