De aquis die ik gisteren heb aangeschaft is ook een 43.5mm, maar draagt verbazingwekkend kleiner. Als je had verteld dat het een 39mm was had ik het ook geloofd. Moest gisteren nog even dubbelchecken met de advertentie of het daadwerkelijk een 43?5mm is. Het draagt echt kleiner.
Wat een knaller dit, die wijzerplaat is echt mooi!!
Een duikhorloge draagt vaak kleiner doordat er een duikersring omheen zit. Hierdoor is de wijzerplaat kleiner, dus valt het minder op om de pols. Met een duiker met een l2l
gaat het niet makkelijk worden om de tijd af te lezen, wat toch wel een vereiste is.
De Aquis heeft ook nog een soort koepelvorm, beperkte hoogte en een geïntegreerde band. Hierdoor is de 43,5mm prima draagbaar en mooier in verhouding dan de 39,5mm imho. De 41,5mm wil ik nog eens uitproberen…
Toch ff gaan voelen.
De 43.5 draagt klein maar vooral comfortabeler dan de 41.5… dat vind ik iig.
Heb zelf de 43.5 gehouden. De 41.5 is gegaan.
41.5 is helemaal top
Ik vind die walen shark echt wel gaaf
Lekkere combinaties zeg, erg fraai!
Is deze 40mm? En blauwe of zwarte wijzerplaat? Dit is echt een geweldige foto en heerlijk horloge om te zien!
Thanks! Dit is de 40mm uitvoering met de zwarte wijzerplaat. Afgelopen weekend heb ik er de staal/bronzen bracelet op laten zetten en ben ik er weer helemaal verliefd op
Zo’n bracelet wil ik ook graag op mijn Momotaro. Waar heb je deze vandaan en wat kost ie ongeveer?
Groeten Robert
Blijft een klapper👌🏻
Hier moet ik toch wel een beetje om lachen. Nog niet zo heel lang geleden was 28mm een normale maat voor heren. Als men toen geen problemen had met aflezen waarom zou dat nu wel het geval zijn??
In elk geval kan ik op mijn kleinere horloges prima de tijd zien. Met en zonder bril
Afleesbaarheid heeft ook vooral met ontwerp te maken en minder met het formaat.
en zo is het!