Band moet nog op maat gemaakt worden. Zelf geen tools in huis dus even kijken of dat van t weekend even kan.
Zullen ca 4 schakels uit moeten.
Maar een eerste wrist picture
Damn wat een mooie kleur
Band moet nog op maat gemaakt worden. Zelf geen tools in huis dus even kijken of dat van t weekend even kan.
Zullen ca 4 schakels uit moeten.
Maar een eerste wrist picture
Damn wat een mooie kleur
Hij is prachtig
Zo lang kun je toch niet wachten, wat een schitterend mooi ding!! Proficiat en veel draagplezier!
Wat een heerlijk casual horloge, mooi ontworpen!!
Ga je plezier aan beleven
Wat een heerlijk fris horloge… prachtig
Damn, wat een prachtig kleur!
No date en cal 400, leuke bezel met dat relief wat ze bij de bronzen inlays ook doen… En 38mm, perfect voor jouw polsen lijkt mij. Beter dan dit wordt het niet voor de zomer
Heel mooi
Supergaaaaaaf
Blijft ook lekker he!
Echt heel erg gaaf!!!
Blijft zeker heel tof, maar ook wel lichte twijfel soms. Wil graag eens een bb58 proberen, maar dan moet deze wel weg
Ik heb hem een keer of 5 weg gedaan. Maar ook weer 5 keer terug gekocht met de wetenschap dat ze er toch volop waren. Inmiddels zijn deze 65 modellen niet zo makkelijk meer te vinden dus ik zou hem voor 1/3 van de waarde van een Black Bay gewoon houden. Krijg je gegarandeerd spijt van als je hem verkoopt
Niet naar Roy luisteren, gewoon naar mij doorzetten
Ik heb die van mij voor een 58 weggedaan in 2018, nog geen seconde spijt van. De Oris is funky en speels, maar de 58 zit me echt als gegoten. Dus weg ermee! (naar @RobinH en dan door naar mij )
Old school Oris, gaaf!
Deze is 44mm dacht ik? Spijtig dat zo ze fors zijn, anders zou ik ook speuren voor eentje van deze
Inderdaad 44mm, maar dat is onderaan de basis van de kast, de bezeldoorsneede meet slechts 39mm.