Dat klinkt al beter, een beetje “Seiko Turtle”-achtig… en titanium is altijd een plus. Misschien moet ik maar eens happen als ik eentje te koop zie ergens
Ik zou ook wel eens een BB58 willen kopen. Staat nog steeds op mijn wensenlijstje alleen ik zou mijn Oris er niet voor willen opgeven. Wat dat betreft vind ik de Oris eigenlijk veel specialer qua uiterlijk dan de BB58
Ja! Die staan heel goed samen.
Wat wil je er voor hebben?
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Het wordt lastiger om die krengen te vinden. Misschien maar wat langer doorsparen dan
Voor €3400 issi voor jouw
De 65 is idd speels en minder traditioneel. Paar weken geleden de blauwe 58 gepast en zelfs mijn vrouw vond hem goed bij mij staan
Beiden zijn echt toppers. Ik heb nu de bb58. Echt een fijn horloge.
Ik had recent een window voor een bb58, maar moet zeggen dat ik de Oris 65 series toch leuker vind! En dan die kekke Doxa Sub200 er nu bij, gewoon leuk en inderdaad toch net ff anders dan de bb58 (die overigens gewoon bloedmooi is hoor!)
En nog een Oris incoming als de onderhandelingen slagen haha
Jemig hee, dat is even een fantastische verzameling, nu al!
Hahaha Cihan is on the roll! Dat wordt een mooie verzameling man!!!
De 65 is een horloge die altijd in mijn collectie zal zitten, in welke vorm dan ook. Misschien voorlopig tevreden zijn en die 58 op de lange termijn zetten.
Die doxa is echt een zomerknaller, staat iig ook weer op mijn lijstje (ojee dan gaat die bb58 nog langer duren)
En die oris collectie van jouw begint epische vormen aan te nemen
Haha ga er bijna van blozen mensen, dank!!
De ChronOris Movember Edition stond echt al tijden op het verlanglijstje, maar is gewoon schaars dus was meer een “dare to dream” dan echt concreet doel. En dan toch eentje vinden in mint condition van een liefhebber… Ja, dan moet je er gewoon voor gaan haha
Overigens is het na deze wel echt klaar hoor
Uhuh
… maar natuurlijk
Dit is ook een mooie zomerknaller.
En voor wat betreft de bb58, leuke klok ook, maar de 65 bekoort mij vele malen beter. Heb eerder een bb58 zwarte en blauwe gehad, maar daar was ik zo op uitgekeken. Deze tt daarentegen…
Ik heb deze ook gehad en spijt van dat ik deze weer heb weggedaan, dus deze komt zeker weer een keer terug. Mocht ik snel uitgekeken zijn op de bb58 dan issi ook snel weer weg.