Ja, ik vind die filmpjes ook erg leuk
Prachtig horloge inderdaad. Jammer van de diameter, maar als ik dit zie zou ik zelf wel eentje willen
Tja, hmmmmm, nou…
Vreemde keuze plaat voor een ProPilot en echt mooi vind ik ze ook niet.
Krijg een beetje Kickstarter idee
Mooi, maar de prijs wordt wel de hoogte in gedreven door het caliber 400 en het gebruik van titanium.
Ik kocht onlangs een NOS Speedmaster Racing voor minder.
Niet mijn ding. Had meer verwacht van oris
Eens. Ik vind de aankondiging ook wat tegenvallen. Maar ze hebben dit jaar al leuke nieuwe horloges uitgebracht, zoals die Cervo Volante BCPD’s. Snap de meerwaarde van dit event dan niet echt meer als je hier niet ‘groot’ uitpakt.
100 euro de mm…
Wow. Ondanks dat ik geen Oris meer draag, zit ik nog weleens op de site te kijken en ben wel verrast door de nieuwe release. Niet de meeste mooie kleuren imo, maar wel een mooi strak design! Ben nu helemaal van Longines (zooo blij met mijn HydroConquest), maar ik sluit een Oris PP met calibre 400 op termijn niet uit, maar dan wel een geupdate versie daarvan.
Ik denk dat je ze in het echt moet ervaren. De roze plaat is een misser qua kleur voor mij, maar de andere 2 zijn echt gaaf!
Zoals ik al postte in het WHJWDV-topic:
Wat een waanzinnige release van Oris. Spartaans, een beetje brutalistisch, maar tegelijk ook elegant
Wat een hoeken!
reviews met mooie foto’s:
Ik vind vooral de grijze wel tof. Doet een beetje denken aan de bvlgari octo. De prijs vind ik wel een dingetje, maar qua afmetingen en tekst op de plaat is het mooi bescheiden gebleven.
Zeker mooie case … erg jammer van de opgelegde indices, en vooral het ontbreken ervan.
Inderdaad, daar heeft hij wat van weg. Maar dan iets minder extreem, wat op zich niet mis is. Er zit wat Moser Streamliner in
Op vlak van wijzerplaat schiet hij wat te kort inderdaad. Een date in hetzelfde kleur als de plaat vind ik ook altijd een plus. Maar goed, het kan ermee door
Ik vind het een beetje tegen vallen de nieuwe pilot de andere releases van dit jaar vond ik toffer.
Voor ieder wat wils. Ik begin meer en meer die designs te appreciëren die wat naast de begane paden zijn. Misschien draai ik hier al te lang rond en heb ik de “gewone” wat gehad