ORIS Only - deel 4

Ik zou er niet aan beginnen :clown_face:

5 likes

Helemaal mee eens, zeker in deze prijsklasse…

Verder best een funky ontwerp, diameter is beschaafd maar ben bang dat deze fors om de pols zal zijn.

1 like

Denk dat de diameter erg comfi is.
Vond de 44mm destijds al best aardig zitten op de pols… mede door het gebruik van titanium wellicht

Als we het dan toch over ‘buiten de begane paden‘ denken @illewoare :sunglasses:

3 likes

Ligt natuurlijk aan de maat van je pols. Lug to lug is 47 las ik, da’s best een eindje voor de gemiddelde mannelijke pols

1 like

Ja maar de band buigt na de lugs direct giga naar beneden. Denk dat de gemiddelde man dit prima kan hebben hoor :muscle:

2 likes

Ik heb die eens mogen aanschouwen bij de AD, ook echt een gaaf stuk! En dat is nog eens een aparte wijzerplaat :sunglasses:

Net wat te fors voor mijn kippenpolsjes, maar zeker comfortabel. Net zoals een Snowflake ook fors is, maakt het titanium dat meer dan goed.

39mm op 47mm op 11,7mm, dat is bijna exact een BB58. Met het titanium en die elegante band gaat dit een droom om de pols zijn denk ik :blush:

2 likes

Nu nog in staal uitvoeren :wink:

1 like

Wauw!!!

Oef op de valreep toch iets wat me deed opveren!

Mooi ontwerp. Streamliner-ish. I love it.
Wil ik es irl zien

1 like

1mm korter dan de 40mm Oris 65 in 40mm.

En de vrouw (of man) met een vrouwenpols misschien ook nog wel :stuck_out_tongue:. Hoewel de release een beetje vaag is, mikken ze met het roze ook op deze doelgroep lijkt me.

2 likes

Sinister Tiffany :japanese_ogre:

7 likes

Ik zit er nog eens goed naar te kijken maar als ik de datum nou eens weg denk lijkt het er ineens veel meer op…. ondanks de nogal goedkoop ogende dial :face_with_monocle:

1 like

Zonder date zou ik mij moeten inhouden om 'm te kopen. Puur voor die kast en band :smiley:

Ik heb de indruk dat er wat structuur in de wijzerplaat zit, dat maakt het het dikwijls wel mooier in persoon. Maar ik zal het moeten zien :slight_smile:

1 like

Na een week aan het lijntje gehouden te zijn over interesse in de Oris Topper door een HF lid en dan toch na een lange stilte af te haken ben ik benieuwd of er nog wel interesse is hier op HF anders verdwijnt deze naar het buitenland. Sorry voor de plug, had geen MP praktijken verwacht hier op het forum.

3 likes

Het is hier al veel langer MP, maar meestal niet met Oris. Dat valt dan weer tegen.

2 likes

Hey guys, just moved to the Netherlands and wanted to say hi! My name is Oris, Chron Oris :sunglasses: :bearded_person: :teddy_bear:

20 likes

Oris LE’s zijn geen evidente zaak om te verkopen sowieso. Het probleem is dat we er niet graag op afschrijven omdat ze uniek(er) zijn, maar veel leden willen er niet de volle pot voor betalen. De topper scheelt maar een paar (leuke) details van de reguliere, dus dat verkoopt niet eenvoudig.

Maar hoe dan ook is’t spijtig dat leden zo communiceren. Gelukkig loopt het meestal goed hier op het forum :blush:

Succes met de verkoop toch!

2 likes

Prijs staat niet in beton dus het niet willen afschrijven valt nog mee zou ik zeggen maar zou het ergens jammer vinden als deze bijzondere LE verdwijnt van HF.
Ik zal eens kijken wat de reguliere versie doet.

Bedankt voor de info!

2 likes

Oef wat een combo

12 likes

Ik heb sowieso het idee dat de verkoop een beetje in een dalletje zit. Ik herken het vanuit de retail. Januari t/m maart zijn dramatische maanden en klanten kijken vooral. Op een of andere manier geeft men veel minder geld uit. Opzicht logisch met alle contributies die betaald moeten worden, dus de uitgaves aan luxe producten komen dan op een laag pitje te staan.

Gelukkig is het april, we gaan het mooie weer tegemoet en ieder jaar trekt de markt dan weer aan. Geef het nog even tijd, spam er mee op het forum en er zullen vast en zeker nieuwe Oris enthousiastelingen op af komen.

2 likes

De Oris CiChronOriski

1 like