ORIS Only - deel 4

Ah dat was mij niet bekend, dank voor de info. Ik ben echter alleen niet van wedden op 1 paard, de bevestiging van die regel heb ik vandaag weer gehad zoals hierboven genoemd… dus nu ga ik ga het in meerdere kanalen wegzetten en we zien wel.

2 likes

Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Verkocht is verkocht. Succes met de verkoop! :+1:

1 like

Met de huidige inflatie, benzine, gasprijzen etc. Betwijfel ik dat. Het is voor jan modaal niet meer te behappen. Maar wij horloge gekkies hebben altijd wel een potje voor een nieuw horloge😂

3 likes

Ow de dag begon trouwens met deze knaller:

10 likes

Zonde dat je hem niet kwijtraakt. Ik persoonlijk vind het prijsverschil te groot vergeleken met de normale versie. Als je logisch nadenkt betaal je meer voor een complicatie minder. Maar al was hij 2mm groter was je hem al kwijt aan mij

Succes met de verkoop👍🏻

1 like

Ik leg deze vast voordat Oris ermee aan de haal gaat :sweat_smile:

1 like

Als het geen LE was dan was de logica direct duidelijk. Nu is de keuze voor 1 complicatie minder onderdeel van een visie die in een LE gestopt is. En dan is het natuurlijk niet zo zwart wit.

3 likes

Mooi he, alleen wel op staal :wink:

1 like

Heb je helemaal gelijk in. Maar dat is denk wel hoe de meeste mensen het zien. En ik ben echt een oris fanboy, maar doordat ze best veel LE hebben gaat het speciale er wel een beetje vanaf. Ik hoop echt van harte dat je alsnog de juiste tegen komt.

Ah zoveel kennis heb ik niet van Oris, wist niet dat ze zoveel LE’s hadden. Maar goed, onder aan de streep is het een mooie serie in ieder geval die Oris 65 nu heeft :+1::+1:

1 like

Zeker weten. Ik vind die van jou één van de mooiste van de 65 serie.

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

29 likes

Mooi trio :heart_eyes:

1 like

Toffe big crown chrono!

2 likes

Weet je wat het stomme is… ik vergeet dit soms :see_no_evil: Vriendinlief doet de boodschappen, dus ik heb geen idee of de prijzen omhoog zijn gegaan. Tot nu klaagt ze niet dat ik meer geld in moet leggen haha. De Toon geeft aan dat ik iedere maand minder gas en elektriciteit gebruik, dus daar bespaar ik kennelijk op. Verder geef ik eigenlijk bijna niks uit. Ik spaar alleen maar, omdat we willen verhuizen… en heel misschien mag er een mooi horloge komen als we nog wat overhouden van de overwaarde na het kopen van een nieuw huis.

De enige keer dat ik me verbaas is als ik moet tanken haha. Dan besef ik het ineens weer. Maar ook daar is een nieuw “normaal” ingetreden. Er is hier een tankstation die al een dikke maand de benzine verkoopt voor €2,20. Dat ben ik nu gaan zien als “goedkoop” :joy: Ben benieuwd naar de prijzen hoe ze vanaf april gaan zijn.

Maar je hebt helemaal gelijk. De inflatie zal niet echt helpen. Tot nu toe merk ik op mijn werk er gelukkig nog vrij weinig van, maar wat niet is kan nog komen.

2 likes

14 likes

Incoming :see_no_evil:

Zal in slechte staat zijn, verwacht het ergste. Service alles vervangen en zo :grimacing:

11 likes

Goedemorgen jongens :raising_hand_man:

15 likes

Je datum staat verkeerd, @JuKo nog niet wakker :wink:

1 like

Moment……