De PPX blijft toch een bijzonder release. Het houdt me al heel de week wat bezig… ik weet nog niet welke ik de mooiste vindt, de blauwe of de grijze. Misschien de grijze wel met zijn zwarte print en date.
Kijk dan!
- Blauw
- Grijs
- Roze
0 stemmers
De PPX blijft toch een bijzonder release. Het houdt me al heel de week wat bezig… ik weet nog niet welke ik de mooiste vindt, de blauwe of de grijze. Misschien de grijze wel met zijn zwarte print en date.
Kijk dan!
0 stemmers
Volgens mij had deze een niet-Oris garantiekaart. Daar heeft @Cihanski recent iets over geschreven bij de betreffende juwelier in het groene gedeelte.
Dat klopt. Dat geschreven stuk heb ik niet gelezen.
Deze juwelier heeft dit echter vaker.
Nu wel gelezen. Vreemd idd maar verder wel betrouwbare juwelier. Als er iets mee is zie ik 't dan wel. Het horloge klopt iig, niet nep of iets dergelijks.
Misschien had ik eerder beter onderzoek moeten doen, maar kwam zo al gewoon betrouwbaar over.
Niets aan de hand.
Hij is waarschijnlijk toch al ouder dan 3 jaar, dus die fabrieksgarantie zou al verlopen zijn
Verkocht april 2020. Maar dat is dus hun kaart. Aan de hand daarvan dus al eind van garantie.
Soms gaat t goed, soms niet
Lekker dragen man
Roze. Of nee ‘zalm’ what else
Doe ik ook wel. Heb die deauville band in bestelling staan
Mooi, maar vind het zelf jammer van het witte datumveld
Idem… misschien daarom dat de grijze mij het meest kan bekoren. Daar lijkt de zwarte date meer een bewuste keuze
Hahaha, de topper maakt toch wel wat goed
Heeft iemand hier toevallig de rectangular al eens gepast?
Ik gooi het maar even in de groep, wie weet heeft er hier iemand connecties om dit te verifiëren (@OrisBoutiqueAmsterdam misschien?). Maar ik merkte op dat er soms op de uurwerken van de nieuwe PPX de aanduiding “cal 400-2” staat. Niet altijd en op de officiële foto’s staat er gewoon cal 400.
Zou er een update zijn die een paar kleine gebreken aanpakt? (efficiëntie van opwinden of vooral het verspringen van de minutenwijzer…). Ik vind er zelf niets over terug verder.
Scherp Jasper. Normaal gezien betekend deze codering idd een update vh uurwerk.