Meestal zitten we qua smaak op dezelfde lijn Jasper. Maar deze vind ik echt zo raar. Gave kast en band, maar de dial vind ik extreem saai.
Ha ik denk dat onze meningen minder uit elkaar liggen dan je denkt.
De dial is inderdaad niet heel boeiend, de wijzers passen wel. Ik vind vooral de kast en elegante band mooi en ik ben al een tijd aan het mijmeren over een titanium horloge. De Meistertaucher of TT1’s zijn mooi bv, maar deze heeft toch echt ook een eigen smoel
Moesten ze hier nu nog eens zo’n geslaagde skeleton versie van maken zoals de caliber 115… ik ben geen skeleton man, maar bv in de Zenith Defy werkt het heel goed. Dat zou hier ook wel eens een gouden combi kunnen zijn
Klinkt interessant alleszins. Hopelijk komt er wat officiële info over
Een Meistertaucher is wel echt geweldig. Maar dam de oude versie. Super gave dial en leuker dan de nieuwe. Heb beiden gehad.
Prachtige Cervo Volante, hele mooie kleur dial. Ben zelf voornemens om deze aan te schaffen twijfel alleen nog of het de groene dan wel blauwe dial moet worden. Wil de twee eerst nog een keer live willen aanschouwen
Ben persoonlijk geen fan. Vind de nieuwe mooier, al vind ik deze lume wel weer erg gaaf
Hmmm, dat is een moeilijke. De Aquis heeft wel een strakkere look, maar de TT1 case en wijzerplaat zijn weer wat speelser. Er zijn geen slechte keuzes hier
De cushion case van de TT1 blijft iets bijzonders
Als je ze in real life naast elkaar zou zien, dan valt misschien de diepte in de oude meistertaucher meer op. Alsof je al onder water bent oid. De nieuwe is klinischer inderdaad.
Oris gebruikt voor zijn polsfoto’s steeds hetzelfde ‘polsmodel’. Wat mij betreft een heel goede keuze. Op deze pols komen al hun horloges mooi uit de verf.
Waarvoor dient die tweede kroon op het oude model?
Dat is een HEV
Prachtig hier inderdaad!
Enige minpunt vind ik de gepolijste sidelinks. Ik ben meer voor de volledig geborstelde look zoals op de Aquis Meistertaucher.
De band is ook vrij grof in de zin van dikke schakels. Ik heb hem op rubber gezet. Komt ook de zwarte plaat goed tot uitdrukking.
Ik denk dat dit niet goed gepolijst is Roy. De center links zijn gepolijst, maar de side links zouden volgens mij brushed moeten zijn
Klopt. De teleurstelling van hetzelfde horloge op je eigen bleke, smalle, haarloze polsje is achteraf echter des te groter
Dat is verwarrend idd maar bij deze hoort het toch echt zo Robin. Center links zijn brushed bij deze Meistertaucher.
https://www.oris.ch/en/watch/regulateur-der-meistertaucher/01-649-7541-7164-set
De rubber band vind ik ook de beste keuze overigens
I beg to differ Roy
En hier de ongebruikte schakels van mijn Meistertaucher
De kast is overigens ook mat.
Verwarrend dus
Ze hebben ook de sluiting eens veranderd weet ik. Dan zal het een jaartal verschilletje zijn
Ik denk dat ik met polish midden segmenten wel beter vind passen bij dit horloge