ORIS Only - deel 4

7 likes

Ik ben zelf ook best tevreden. Hij is echter nog niet in gebruik, daar ik nog geen goede kussentjes heb :man_shrugging:t4:

Volg nu een opleiding interieur en meubelbouw. De bedoeling was een gereedschapskist, maar ik wilde per se een horlogekist :sweat_smile:. Ik was voor deze opleiding ook niet heel erg handig ofzo.

2 likes

Man, man, wat een collectie! Stuk voor stuk prachtige horloges ! Deze verdienen inderdaad een mooie eigen kist !

1 like

Heb je eigenlijk nog Oris wensen, een model die je wel wil proberen??? Je hebt het redelijk gecoverd lijkt mij. Misschien dan nog een propilot en/of een chrono?

1 like

Prachtig, en leuk te lezen dat deze volgens een fervent Oris fan een van de mooiste is. Heb deze afgelopen week nieuw (winkeldochter) aan kunnen schaffen voor m’n vrouw. Binnenkort mooi moment vinden om aan haar te geven. Leuk zo in het zonlicht, want dat heb ik zelf nog niet gezien.

17 likes

Ik volg niet welke modellen een merk op de markt brengt of heeft.
Ik tref hier of op Instagram een modelletje waar ik dan spontaan verliefd op raak .
Als dat gebeurd is het over het algemeen meteen regelen .

Op dit moment heb ik deze liefde nog niet bij een Oris model die ik recent voorbij heb zien komen.
Maar he, kan bij de volgende wrist shot van iemand ineens wel weer gebeuren.

Dus, ik sluit een verdere Oris groei absoluut niet uit alleen heb geen specifieke wensen op dit moment.

1 like

Beste Oris fans, van het weekend heeft een vriend van mij zijn

Laten zien, mooie dial, voelt solide aan en de nieuwe calibre 400. Maar waar ik moeite mee heb is de speling van de bezel, zit veel back-play in. Heb zelf zero ervaing met Oris, dus ik dacht ik vraag even aan jullie of dat ook zo het geval is…

Groeten!

2 likes

Hij is prachtig in het zonlicht, véél mooier dan ik hem kan laten lijken met mijn matige fotografie talent. Wat leuk dat je hem nog als winkeldochter ergens hebt kunnen vinden, ik heb die hoop lang gekoesterd maar is nooit gelukt om hem te vinden dus gelukkig heb ik hem van een gewaardeerd forumlid over kunnen nemen. Hoop dat je vrouw er blij mee is!

1 like

Een echte romanticus, liefde op het eerste gezicht dus.

1 like

Ben het van de Aquis die ik gehad heb niet gewend, maar wat is veel?

1 like

Meestal heeft een Aquis dit juist niet. De divers 65 vaak wel een klein beetje.

1 like

Het is bijna 1 klik, als het opvalt is het al teveel eigelijk… Maar ben blij met jullie reacties en ervaringen.
Thanks!

1 like

Dit.
Heb 2x de Aquis en beide een zeer solide bezel.

Mooi setje hoor :see_no_evil:

14 likes

Haha zeker een mooi setje :wink:

Ook leuk dat de ober in het restaurant zei: Oh wat leuk, eens wat anders dan al die Rolexen :speak_no_evil:

Ik heb werkelijk echt ook nooit iemand die ook maar iets zegt over mijn horloges. Ja, toen ik die 65 kocht zei er iemand op een verjaardag : oh leuk, precies een Breitling.
:unamused:

6 likes

:expressionless:

Ik krijg met onze Orissen meer reactie dan mijn Rolexen.
Maar het afgelopen jaar kan het er ook mee te maken hebben dat die in de kluis liggen en de Orissen en Tag Heur thuis :stuck_out_tongue:

1 like

Dat was zeker Jules De Corte :nerd_face: ?

1 like

Wellicht een Forumober :face_with_monocle: