ORIS Only - deel 4

Mijn schoonzus. Of hoe heet dat : de vrouw van de broer van mijn vrouw :thinking:

Toen ik dus zei nou euuuh nee niet echt een Breitling, kwam het fantastische antwoord : oh nou ja, ik ken ook alleen maar Breitling, weet het verder ook niet hoor.
:expressionless:
ok

1 like

Lijkt me dat hij niet helemaal goed werkt. Mijn Aquis, en de paar andere die ik heb gepast, zijn altijd best stroef en strak.

1 like

Het zou kunnen, al betwijfel ik het aangezien de beste man een Daniel Wellington droeg.

1 like

Mijn 65 is onder garantie geserviced omdat hij +15 seconden per dag liep. Nu 2-3 seconden per dag, ik ben tevree.

14 likes

Die is grappig omdat.
Wij afgelopen zondag precies tegenovergestelde ervaarde.
Eigenaar van eethuis waar wij lekker aan het lunchen waren vroeg naar de 3de ronde bedienen toch maar welke Rolex ik om de pols had. Hij moest de vraag stellen want zijn ietwat saaie zwarte duiker (sub) kon best wel een wat meer kleurrijke opvolger krijgen.
Hij was m een beetje beu.

Heb wel kaartjes uitgewisseld, wie weet is er een sub voor leuk geld op mijn pad gekomen via deze weg.
Acht de kans klein, maar je weet t nooit.

Ik had de Cherry om!

Hij kende alleen Rolex en Breitling…

1 like

13 likes

Nieuw filmpje van Oris in de restoration-reeks. Maar echt, die muziek vond ik toch wel het mooist.

https://www.youtube.com/watch?v=UG79_gCge3w&t=182s

Dat zeker :hugs:

1 like

28 likes

Mooie collectie in Milanese etalage:

9 likes

ProPilot Powerrrr

15 likes

15 likes


40mm??

Yes please!

5 likes

Klopt, 40mm. Als het goed is, heb ik dit model vorig jaar gehad als inruiler en die heeft vervolgens maanden bij Jaap te koop gestaan. De plaat is wel meer zilver dan op die foto.

Ik vond de wijzers wat smal en de band een beetje kitsch, voor de rest was’t wel mooi afgewerkt allemaal :+1:

6 likes

Op leer super toch.

Ik neus nooit rond, had zomaar hierheen kunnen komen als ik geweten had van deze .
Iets trekt mij enorm in dit horloge.

1 like

Heel fraai, ik vind alleen de sluiting te grof maar dat vind ik al snel :grin:

2 likes

Op leer zou deze inderdaad een stuk mooier zijn. De wijzers vind ik dan nog steeds wat te dun, die zouden wat aanweziger mogen zijn :thinking:

1 like

Mooi horloge hoor!

Die siert nu de pols van mijn vrouw. :wink:
Vorig jaar gekocht voor ons 5 jarig jubileum.

Dus hij zwerft nog een soort rond op het forum :joy:

3 likes

Hah leuk te horen! Mijn vrouw draagt niet graag horloges van 40mm, maar ze vond het rosé goud ook niet mis :+1::blush:

1 like

Die van mij wilde de 36mm DJ niet haha.
Dus dit is een mooi alternatief.

En ik moet eerlijk zeggen dat Oris mij als merk steeds meer pakt.

Heb nu een Aquis, maar zit zelf ook te kijken naar een Pointer Date :wink:

3 likes