Ah kijk dat weten we dan ook weer. Het maakt de winkel niet minder mooi natuurlijk
Dank ! Het was meer een tip voor @Tijner die geïnteresseerd is in de Pointer Dates.
Ah kijk dat weten we dan ook weer. Het maakt de winkel niet minder mooi natuurlijk
Dank ! Het was meer een tip voor @Tijner die geïnteresseerd is in de Pointer Dates.
Die bedoelde ik met de bico met blauwe plaat, topper deze! Dat is een “nieuwe generatie” waar ze meer kleur en karakter in de platen steken. Hopelijk in de toekomst meer van dat
Dat is een plaatje idd. Krijg spontaan weer eens zin in Oris…
Vergeet ook de Movember niet. Wijzerplaat is dan wel zwart maar met de goudkleurige accenten komt die veel levendiger over. Bovendien is dat zwart dan weer goed te combineren met allerlei bandjes.
De clemente is idd ook heel gaaf, heel mooi plaat.
Niet op de foto weer te geven het zilverachtige leven wat daarin zit.
Beide top inderdaad! De zwarte heeft een mooie diepte die je niet meer ziet bij de nieuwe
Die Clemente is zeker heel gaaf
En die band is een supermooi detail
Een Aquis is best wel een cool horloge maar wat ik me afvraag is dit. De renders tussen het model met sellita en caliber 400 verschillen nogal. Worden er verschillende kleuren blauw gebruikt of is dit puur verkoop technisch?
Er worden inderdaad
Goh, die blijft toch prachtig he
Ik heb weinig met groene horloges, maar deze veranderd continu van kleur, tot bijna zwart
Jij kan 't hebben
Hoop dat je er heel veel plezier mee hebt @Noud! Ik heb ondertussen de MM300 ook binnen, wat hebben we toch een leuke hobby zo, kijken hoelang we deze houden
Compleet anders. De bezel is ook zwart bij de gewone.
Is trouwens niet de originele band op de mijne.
Andere kleur, zelfde stijl.
Vond de originele qua kleur een minder universeel te dragen.
Deze past ook beter bij de gebruikte kleuren op de dial, vind ik…