ORIS Only - deel 4

Dank allemaal. :+1:

@RobinH pff nou zeg wat een gedrocht…zou verboden moeten worden. :upside_down_face:

1 like

Veel plezier ermee. De grijze gradient dial ziet er heel mooi uit

1 like

Dank.

Grappig dat zo’n Sixty-five weer iets groter oogt dan bijvoorbeeld m’n vorige 40mm Damasko…zelfs ondanks dat de 65 een bezel heeft en de Damasko niet, en je andersom zou verwachten.

Heeft de 65 een bijzonder systeem in de bracelet? Niet gewoon pinnetjes die je eruit drukt? Zit te overwegen om er een te bestellen voor mijn Divers 65 namelijk :slight_smile:

2 likes

Prachtige aanwinst en fijn formaat. Geniet ervan. :ok_hand:

1 like

Precies dit. Met een collar in het midden.

Dank je! :grinning:

2 likes

Nice! Ziet er goed uit. Enjoy :sunglasses:

1 like

Thx :+1:

Mooi👌
Veel draagplezier!

1 like

Tip!
Gebruik een sterk lang en dunne pin om ze eruit te duwen. Het is heel moeilijk om het laatste stukje te moeten trekken. Dan buigt er heel snel iets. Dat is niet fijn kan ik je zeggen :laughing:

2 likes

Thanks, ik heb zo’n blauw tooltje van Amazon om die pinnetjes eruit te drukken, zal vast lukken.

Eerst maar eens een stalen band scoren voor een redelijke prijs.

Poeh mooi zeg :no_mouth: :ok_hand:t5: :ok_hand:t5:

Moeilijk. De hoofdprijs waarschijnlijk.
Maar ik vond het een heerlijke band, alleen voor mijzelf iets te fragiel. Heb dat ook met een sub, ook te smalletjes en te slappies.

Thx! Ja ik vind 'm ook buitengewoon geslaagd. Blijft altijd even afwachten wat je in huis krijgt obv het zien van online plaatjes. Maar deze overtreft de verwachtingen… :ok_hand:

2 likes

Heel mooi David… congrats :sunglasses::ok_hand:

1 like

Thx Roy :smiley:

1 like

Nog een paar plaatjes… :blush:

35 likes

Wat een plaatje @daffie! Die wijzerplaat is prachtig

1 like

Ik ben ook echt even overdonderd idd… :heart_eyes:

1 like

Schitterend :heart_eyes: @daffie.

Krijgen we nog een na topic en hoe is de lume?

1 like

Thx kerel. :+1:

De lume is zoals iedere Sixty-five dus adequaat. Niets bijzonders maar gewoon dikke prima. Zal vanavond eens een foto maken…

Het leuke is dat de (mintgroene?) indices zo’n lekker frisse look geven. Dat knalt eruit en heeft iets weg van lume terwijl het dat dus niet is. :smiley: Samen met de licht fumé grijze plaat geeft een mooi samenspel. Zeer geslaagd! :ok_hand:

Ik vermoed dat deze nog mooier uit de verf komt op de Tropic rubber band. Dat ga ik begin volgende week zien…

Een stalen band met taper van 20 naar 16 blijf ik vreemd vinden. :thinking: Naar 18 was prima geweest.

2 likes