ORIS Only - deel 4

Draagt super.
Titanium dus lekker licht, maar idd naar dit horloge blijf je kijken. Zowel de voorkant als achterkant.

2 likes

34 likes

Die is wel echt gaaf, was in de markt voor een Momotaro maar die band viel mij in het echt zwaar tegen door de witte strepen. Deze heeft voor mij wel echt een soortgelijke aantrekkingskracht.

1 like

Band zou je natuurlijk kunnen veranderen…als je wilt. Jammer dat je niet kunt kiezen tijdens de aanschaf. Tenzij je het zou kunnen regelen met bijv de Oris Boutique… :thinking:

En anders idd gewoon voor de Glow gaan. :smile:

Klopt alleen dat staat me een beetje tegen bij zo’n colab als je begrijpt wat ik bedoel.

Oh laat ik daar geen misverstand over bestaan, dat is ook zeker aangeboden als optie. Maar ik wilde hem gewoon oppikken en omslingeren as is…

Zal vragen of ik op de priveparkeerplaats van @anon53002072EV mag staan voor de deur :sweat_smile:

Hij staat op de shortlist.

1 like

Dat blauw spat er zo vanaf :smiley: Oris doet toch mooie dingen de laatste tijd weer!

Snap ik… dat gevoel had ik bij de Roberto Clemente BCPD, hoe mooi hij ook was… ik had gewoon te weinig met baseball en als het gevoel niet goed zit, dan doe je het beter niet.

Dat gezegd zijnde, de Momotaro blijft top op de tropic :sunglasses:

1 like

Doen ze echt erg goed idd.

Ps grappig jij ziet het als blauw…of wellicht turquoise? Ik zie het meer als mintgroen. Apart altijd weer hoe verschillende mensen bepaalde kleuren zien… :slightly_smiling_face:

Begrijp ik volkomen.

:rofl: Juist

Die vind ik ook nog steeds geweldig mooi.

1 like

Laten we het daarop houden :wink:

Absoluut, geen discussie mogelijk. En ook de next level Oris wijzerplaat, dat wit is echt heel mooi gedaan :ok_hand:

1 like

Als je naar de boutique ga in Amsterdam kan je denk ik gewoon de band erop krijgen die je wilt. Ik heb daar toen mijn Holstein gehaald met 1 extra leren band en zelfs deze erbij terwijl die speciaal voor deze uitvoering is;
image

4 likes

Is OK!. Laat de BOA dit berichtje zien en je blijft boetevrij .

Super mooie plek, 2m lopen en je bent binnen… ideaal

1 like

:star_struck: ga vrijdag eens passen. Ben wel te porren voor een no-date!!

1 like

Geen last van een tram die er langs moet? :grimacing:

1 like

Cool! :smiley:

En weer van de shortlist, heb pas geleden eigenlijk besloten geen no-dates meer te kopen. :no_mouth:

1 like

Stoep is meer dan breed genoeg.

Zonder onzin, al enkele keren voor de deur op de stoep geparkeerd .
Verbazingwekkend dat ik elke keer boetevrij ben gebleven.
bezoekjes van mij zijn nooit van gehaaste aard…

2 likes

Politie A’dam heeft de nadrukkelijke instructies gekregen geen boetes uit te schrijven aan de persoon die zoveel financieel bijdraagt aan hun stad.

3 likes

Nav dit topic de meterslange tropic ( :rofl:) er maar weer eens aangeklikt.

6 likes

Ah, vandaar een dienst zonnebril gekregen van een vriendelijke diender.
Uiterst vriendelijk en bruikbaar presentje, vele malen beter dan een bon!

Oris erbij voor de sfeer

37364

6 likes

Nice. ps op die 2e foto zie je er eerder uit als de Unabomber. :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye: Nietwaar @Rolopalooza :wink:

Jk of course :blush:

4 likes

jazeker!!

3 likes