Had je die onlangs nog bij een AD kunnen scoren? Dan heb je inderdaad echt geluk! Ik denk dat ik zeker wel een jaar aan het zoeken ben naar een nieuwe, want ze worden inderdaad niet meer gemaakt. Echt super mooi!
Phoe… deze blijft ook erg gaaf Jasper
Dankje!
Yes, al begrijp ik niet echt waarom ze met deze platen zijn gestopt. Op een buitenlands forum waren er enkelen met de theorie dat deze terugkomt maar dan met het inhouse caliber.
Dat zou erg leuk zijn! De AD vertelde me ook al zoiets dat ze daar druk mee bezig zijn. Die bronzen limited edition heeft dat al en de specs daarvan zijn niet mis. Nu maar hopen dat ze daardoor niet prijziger worden.
Stop maar met hopen want die gaan flink omhoog als er in-house in komt
Ben er ook bang voor
Beetje lastig te zien, het is die met die blauwe band. Let wel. Deze heeft een extra complicatie dus dat brengt de prijs ook wel omhoog
@daffie & @illewoare de no-date Divers 65 blijft toch de mooiste! Prachtig allebei!
Had gisteren m’n bronzen Fratello pointer-date weer om, die trouwens bij een GTG zaterdag ook veel bekijks had tussen het andere geweld…
Ik heb deze gehad. Prachtig!
Maar dat brons is het echt niet voor mij. Ik zou willen dat het juist die kleur behield.
Exact dit.
Dat heb ik precies hetzelfde met brons. De kleur is prachtig warm en voelt toch iets anders. Ook warm zeg maar. Had ook graag gewild dat brons niet kon patineren haha. Ik heb ook regelmatig bronzen gadgets gehad van een andere hobby, maar toch gingen die telkens de deur weer uit. Ik weet het, brons blijft me aantrekken, maar ik moet het eigenlijk niet meer doen hahaha.
Telkens als ik die van jou zie passeren, zou ik hem ook een dagje om willen Prachtig!
Dankje! Ik draag 'm ook dagjes tussendoor, ik merk vaak in het weekend. Ondanks het klassiekere uiterlijk zie ik het toch als een wat informeler horloge, misschien komt dat door de NATO. Ik zal de leren band die erbij zat er ook weer 's op zetten.
Wat gaaf!
Hoe draagt deze?
Is toch wel het klapstuk van Oris hoor.