ORIS Only - deel 4

Ik zal hem er eens op zetten voor de winter! :ok_hand::wink:

1 like

:sunglasses: Ps mintgroene plaat met vintage / gele indices? Zie ik dat goed op de foto?

1 like

Klopt :sunglasses:

Hier nog een foto van de jeans strap

9 likes

Toch wel een erg mooie strap hoor. :ok_hand:

1 like

Ik geef het eens een kans! En nu laat ik het topic aan de mede liefhebbers :sweat_smile:

1 like

Ditto :blush:

1 like

Voor degene die een 65 heeft: hoe ervaren jullie de bezel? De click, maar vooral de speling? (ik heb het idee dat het een beetje hit & miss is en niet elk horloge hier last van heeft)

Ik heb er al een viertal gehad en het valt best mee. Het voelt niet zo solide als bv een BB58, die gaat stroever. Je draait heel makkelijk verder, maar backplay (in de zin dat hij wat terugdraait vanop het klikpunt) heb ik nog niet echt kunnen ervaren. Het lijkt me daarom meer een designkeuze.

2 likes

Same here.

1 like

Ik vind de 65 op een nato (Nick Mankey in dit geval) qua comfort ook erg goed te doen.

14 likes

Hele mooie combi iig :ok_hand:

1 like

Die van mij heeft redelijk veel speling, maar volgens het service center is dit normaal voor de 65 dus tsja :man_shrugging:

1 like

Ik vind de 65 ook redelijk veel speling hebben. Vele malen meer dan de Aquis

NA😍

28 likes

17 likes

Mooi! De zwart-blauwe zo te zien?

1 like

Phoe, al die Divers 65 hier… jaloersmakend mooi!!! Moet ik nou uit dit topic wegblijven, zodat de jeuk weg gaat, of moet ik juist blijven om de motivatie er in te houden? :sweat_smile:

2 likes

Nee, de zwarte. Had graag de blauw-zwarte gehad, maar de 3/6/9/12 (of hoe duid men deze plaatvariant aan?) is er geheel uit blijkbaar. Dit was de allerlaatste die ze nog hadden, dus super blij mee!!

3 likes

Ja.

1 like

Prachtige versie…absoluut! :ok_hand:

1 like