Mocht je ooit naar NYC gaan, bezoek dat museum zeker! Het is een oud vliegdekschip, dus met de luchtmachtsfeer zit het wel goed. Het is een apart ding en in het echt kleiner dan ik in mijn hoofd had. Het ding lekt van alle kanten, maar dat hoort er bij vertelde de gids. Pas als die op hoogte vliegt op hoge snelheid, dan zet het materiaal uit door de wrijving en warmte en is het vliegtuig lekvrij.
Ja zo vet!
Instappen in een brandstof lekkend vliegtuig. Brrrr
Eens en dan nooit weer?
Haha vind je het zo lelijk? Het heeft wel wat. Denk dat rubber wel beter staat overigens.
Helemaal akkoord! Die tropic blijft toch ongeëvenaard he
Ik ben geen fan inderdaad. Grijs en blauw rubber staat top
Ja echt heh…super comfortabel en die er ook nog chique uitziet voor een rubber band.
Ik draag trouwens m’n 65 nu weer op de stalen band. Ook erg fijn…een van de meer comfortabele ss banden die ik heb ervaren. Naast GS en Tudor imo de fijnste ss band.
Plus ik vind deze versie met de grijze plaat en mintgroene indices denk ik toch het mooist uitkomen icm de ss band. Draagt ook wat beter in balans tov de Tropic…die heeft de neiging te verschuiven om mijn pols. (zit iets losjes…maar is iig beter dan té strak)
Anyhow…ik geniet met volle teugen! Was bijna vergeten hoe leuk zo’n Sixty-five is…
Hij is wel heerlijk licht inderdaad, ik heb mijn 65 destijds ook het vaakst op de ss band gedragen. Misschien moet ik toch maar eens de two tone overwegen voor die van mij
Interessant te horen dat de ss band de beste match is. Zo zie je maar dat je alles eens moet passen he… en inderdaad de 65 is top, het zijn bij de leukste horloges in die prijsklasse
Deze versie vind ik persoonlijk t mooist op staal.
Prachtig geheel
Jij hebt 'm (slechts) op de Tropic?
Echt. Sterker nog ik ben geneigd de Sixty-five het leukste model te vinden sinds ik de horloge bug heb (10 jaar oid). Puur gezien het plezier dat ie geeft.
Dank je Hans
De 65 op staal om de pols en op de achtergrond snooker.
Lekker David!
Haha ja heerlijk. Daffie is helemaal content.
Klopt en op de momotaro jeans strap die ik nooit draag
Niet comfi?
Jawel, beter dan gedacht en het is niet mis. Maar het blauwe jeans met gele stekking en de zwarte bezel met groen en dan het brons en de gele indices maken het wat te bont denk ik. De tropic klopt meer
Oh haha ja zoals je het omschrijft idd een bont geheel.
Valt idd erg mee. Mooi hoor…en een zeer geslaagd model.