ORIS Only - deel 4

Mooier dan het staal in mijn ogen. Zo heurt ie! :+1:

1 like

Een tropic van Baltic bijv aanschaffen.
Erg goede banden, stuk korter.
Wolbrook ook trouwens, maar daar zijn de verzendkosten echt bizar hoog.

2 likes

Ik moet toegeven dat ik het eerst niet mooi vond :sweat_smile:. Heb toen eerst de 65 met bronze bezel aangeschaft. Die andere ging ik vervolgens steeds meer waarderen, waarschijnlijk ook door de kastvorm en band die ik inmiddels had ervaren van de 65 bronze. Momenteel is de 12-3-6-9 mijn grote favoriet :star_struck:

2 likes

Zou een zeer fraaie zijn om het Trio compleet te maken. :ok_hand:

1 like

Bedankt voor de tip. Maar door alle stalen banden die ik hier de afgelopen dagen op de foto voorbij zie komen word ik alleen maar versterkt in mijn overtuiging dat er metaal moet komen ipv rubber :slight_smile:

1 like

Ik ben niet zo’n fan van stalen banden, maar zo’n vintage ogende band met flinke taper staat wel gaaf. Bij mijn movember 65 hoort origineel geen stalen band. Wat kost zo’n band voor de 40mm 65?

Nieuw zo’n eur 270.

2 likes

Die is inderdaad ook echt prachtig. Met de zwarte dial brengt dat een mooi contrast.
De donkerblauwe dial vind ik ook zo mooi. Er staat er eentje in het blauwe gedeelte voor echt een scherpe prijs… jammer dat die 42mm is.

Die met die numerals blijft ook echt op mijn wish list staan. Ik zag zojuist dat er een nieuwe geleverd kan worden vanuit Istanboel, op een of andere manier vertrouw ik dat niet, gezien ze niet meer gemaakt worden. Kan het mis hebben natuurlijk…

2 likes

:thinking: Dat is wel stevig voor een band waarvan ik nu al weet dat ik die slechts af en toe zal gebruiken. Nog maar even over nadenken.

1 like

Zo nu en dan staan ze hier ook wel te koop. Ik zou wegblijven uit Istanbul :woozy_face:. Misschien een gezocht topic starten, zijn misschien wel leden die ervan af willen.

1 like

Twee bonuswijzertjes vandaag…

12 likes

Ik doe ook mee met de 65!
Op de achtergrond de SR-71 in aanbouw. Voor mijn zoontje :smirk:

Leuk effect, die andere kleur bezel.
@daffie heeft ook een metaalkleurige bezel ipv zwart. Hoe vindt jij dat?

16 likes

Oeh dit is de limited edition toch? Te zien aan de oranje pip en het ontbreken van de datum?

Een heel apart toestel. Een paar jaar geleden voor het eerst gezien op de Entrepit in New York.

1 like

16 likes

Klopt, de Topper edition in 40mm. Een van de 100!

Ik ben jaloers op je haha. Zou hem heel graag eens in het echt zien. Spreekt bij mij tot de verbeelding.

3 likes

Heeft die Topper buiten de lumepip, bezel en no-date nog meer aanpassingen tov de ā€˜normale’ versie??

1 like

De top van de secondenwijzer is ook oranje zoals de lumepip. Dat is’t zowat :slight_smile:

3 likes

Maar eens proberen op leer, voor het eerst dat ik dat met een duiker doe

17 likes

Ja andere teksten!
En Swiss Made op een andere plek

2 likes

Lekker! En gaaf ook de Blackbird. :+1:

Ja beter de alu bezel. Ik ben ook vooral voorstander van de ss kleur zijkant bezel…ipv de bronskleur die de afgelopen jaren z’n intrede heeft gemaakt. Staat de Sixty-five beter vind ik.

1 like