Prachtig
Heerlijk!
Ps verkleurt het brons nog?
Dank
Klopt, ik vind ze beide erg leuk. Prijs van de KFA is vriendelijk en leuk voor er bij. Maar dan zal die wel standaard in de roulatie komen. Het is eigenlijk gewoon een heel gaaf horloge. Ik geloof dat die andere iets duurder was. Weet het eigenlijk allemaal niet meer. Die enthousiaste verkoper liet me namelijk ook nog een Seiko Ginza en Tissot PRX automatic passen. Hij was op dreef haha.
De Oris heeft echt het meeste indruk op me gemaakt. Ik had verwacht dat het de MM300 zou zijn, gezien ik bijna alleen maar Seiko’s in de collectie heb. Maar het formaat is nog wennen. De MM300 is zo’n horloge waar ik naar toe moet groeien en als ik dan overtuigd ben, dan is het een blijvertje.
Je bedoeld de band van die bronzen Oris? Ja klopt. Het is een MN strap van onze Hollandse Erika’s Originals. Je moet er van houden, maar ik vind het geweldige straps. Voor deze limited edition heeft Oris speciaal aan haar gevraagd deze strap te maken.
Niet op gelet. Ik was altijd al een beetje verliefd op die 65 met cijfers op de 12, 3, 6 en 9 uur, dus ik dook gelijk de Diver 65 hoek in. En daar stond die Glow mooi te euh… glowen.
Dank! Het is verrassend genoeg een blijver gebleken voor de weekends en zomerse dagen
Het is snel mat geworden en zo blijft het voorlopig. Er groeit nog geen onkruid op alleszins
Ik vind het een leuk accentje. Ik post wel eens een fotootje in het daglicht als ik hem nog eens om heb!
de organische Sixty-five…
Maar mat is goed idd.
Het nadeel van de tropic vind ik persoonlijk de lengte, hij hangt daardoor wat ‘door’ als je het schuifje aan het einde van de flap doet. Heb wel eens met de gedachte gespeeld om er een stuk af te knippen
Ik kan ermee leven op mijn 17cm pols, het blijft een duiker, die strap mag wat langer zijn. Stoort me enkel op wristshots eigenlijk
Op mijn 19mm pols is het gelukkig prima te doen. Maar idd het is een beste lengte. Ps ik meen te herinneren dat er twee lengtes beschikbaar zijn…
Cross post. De Sixty-five nu op de Tropic rubber band…met dank aan @Locobono voor de zeer aardige geste door het uitlenen van de band.
Wat een combi is het toch zo…zoals de Sixty-five hoort. Heerlijk!
Doet het ook erg leuk! Erg mooi voor de afwisseling.
Ik ga eens even kijken in huis wat ik allemaal kan verkopen. Iedere keer na het zie. Van je foto’s begint het te jeuken
jeuk is goed…betekent dat het geneest.
ja dat is waar. Ik word er alleen zo onrustig van hahaha. Enige remedie is terug naar de AD
Des te eerder je van de onrust af bent…
Wat een gave aanwinst @daffie!!! Ik wil er ook een… komende week eens kijken of ik hem ergens kan bepotelen
Plaatje voor de sfeer dan maar
Maar die met de numerals blijft ook een favoriet van me. Die zit al zo lang in de zoekopdracht van Chrono24 hahaha. Nog niet de perfecte kunnen vinden helaas.
Het is ook met recht een pracht exemplaar