ORIS Only - deel 4

Dubbel mooi🎉

12 likes

Nice! Ik zie nog een overeenkomst op onze foto’s haha!! En de NATO strap is :ok_hand:t2:

1 like

Ik ga er ook s NATO voor kopen. Eens proberen

1 like

Ik weet niet of die strap er standaard in hoort te zitten: bij mij zit er een tweedelige zwarte Oris strap bij, dezelfde als hieronder maar in het zwart dus:

De originele strap zou ik zeker willen hebben! Maar pak m beet €250/€300 voor een NATO neerleggen gaat me te ver haha :grin:

Dan is de huidige cheapestnatostrappert van €5 plots helemaal prima haha :ok_hand:t2:

5 likes

Die zwarte strap, te koop???

1 like

PB doen :grin:?

1 like

Nog steeds niet heel goedkoop, maar wel wat vriendelijker geprijsd (Euro 159,-) en met “Blackfriday2021” 6% extra korting t/m morgen:

1 like

Kijk dat is een mooie tip, super bedankt!! Als @anon53002072EV nou de zwarte strap oppikt komt die NATO wel heel dichtbij :smiley:

2 likes

Code ‘weihnachten’ levert 10% korting op. :wink:

2 likes

Het wordt alsmaar beter… :+1: :grinning:

1 like

Regelen!

1 like

Heerlijk zo op de gure zaterdagochtend haha! Dank mannen, bandje is inmiddels besteld!

7 likes

Damn, nu bedenk ik me even of @OrisBoutiqueAmsterdam niet nog voordeliger het bandje had kunnen leveren? Kan m nog annuleren als dat zo is haha :sweat_smile:

1 like

Zou het sowieso even checken!

1 like

Haha…top zeg. :+1:

1 like

Mooi hè, dat we met een stelletje mannen blij worden van het aftikken van de knaken voor horloge(bandje)s haha. HF: het is me wat!

7 likes

Gekkenhuis. :joy:

1 like

Even een foto van een ander Oris model.

11 likes

@Arnold78 ik doe met je mee,

Fantastisch al die diver 65 modellen, niks mis mee maar Oris heeft heel veel fantastische modellen.

Zoals mijn 7480 :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Doe ik ook wel mee.

19 likes