Als ik m’n zo op de afbeeldingen zie dan vind ik 'm ook wel erg geslaagd.
idd
Daarvoor alleen al moet er hier ooit een cal 400 komen
Bordeaux bordeaux bordeaux
92 jaar…wow!
…en binnenkort nieuwe schoenen…
Ja, ik heb ook een 65 40mm Topper edition (no date dus) , nieuw gekocht. Nr 95/100.
Dank!! Heb m op staal ontvangen, wat er ook gewoon top uit ziet:
Maar ben eigenlijk weg van de originele Oris NATO strap die hoort bij dit horloge:
En helaas heb ik die dus niet ontvangen… dus maar improviseren
Genoeg keuze zo te zien. Jammer dat de originele er niet bij zat. Ga je 'm nog zoeken of bestellen bij Oris?
De Sixty-five is altijd mooi op staal…maar eerlijk gezegd vind ik jouw versie toch altijd mooier / leuker op een kleurige nato.
Hier ook nog steeds op staal. Vind ik het beste passen bij mijn versie. En draagt ook nog eens geweldig. Tandjes wat ben ik blij met m’n aanwinst.
Ps…staal macro-tje…
@minics nice. Een no-date is altijd
Qua kleur is het 90%. Als je aandachtig kijkt zie je dat het metaal een andere reflectie heeft. De voorzijde sluit ook net niet 100% (maar kan ook door de vouw komen)
Aan de achterzijde liggen de kleine oortjes - hoe heten die? - wél netjes op de case en sluit het goed aan.
Uncle Seiko Holzer aansluiting op voorzijde
Uncle Seiko Holzer achterzijde tussen de lugs
Staat 'm goed zeg.
Jammer. Oris staat bij mij heel erg hoog op t lijstje voor 2022. Dat gaat van deze grijze pointer date naar de Holstein edt naar een Aquis 39.5 tot de @daffie diver… al vind ik de nieuwe pointer date die de afgelopen dagen gepresenteerd is ook best gaaf. En dan ook nog een open caseback….
Wat Oris in de weg kan staan??? ‘Vis’
Die nieuwe Big Crown is erg fraai. Wel een beste prijs…maar ja in-house uurwerk.
…
Erg stoer!
Altijd aandoenlijk hoe blij jij bent voor een paar weken en dan weer keihard flippert