ORIS Only - deel 4

:grimacing: Btw was jij bij Brunott geweest voor de Black Friday kortingen?

1 like

12 likes

Heb om 12 uur snachts (donderdag op vrijdag) horloge besteld idd. Ze hadden er een op leer en een op staal.

Vrijdag om half 6 even snel opgehaald net voor sluitingstijd

2 likes

Top :+1:

Met een beetje mazzel kan ik volgend weekend mijn Aquis ophalen bij Brunott. De zaakvoerder woont hier in de buurt en bood aan hem even te komen brengen maar heb toch liever dat ze in de winkel de band op maat maken.

3 likes

13 likes

Dat rubber staat hem heel tof :ok_hand:

1 like

Beste Oris vrienden,

Ik heb jullie advies nodig. 1 van de dingen die mij altijd heeft geïrriteerd aan mijn Chronoris is een grote buts/kras op de kast precies op de rand tussen het gepolijste deel en het geborstelde deel. Er zit echt een deukje in de scherpe rand/overgang als het ware. Heb geen super foto skills, maar heb het zo goed mogelijk geprobeerd te fotograferen.

Mijn vraag is of dit nog te repareren is tijdens een beurt of dat er een nieuwe kast nodig zal zijn? Wat denken jullie?

Ik zit sowieso tegen een beurt aan te hikken aangezien ik het idee heb dat de Chronoris wat snel loopt en zeer waarschijnlijk nooit een beurt heeft gehad (het horloge is uit 2006). Gangreserve is wel prima.

Heeft iemand wellicht een goed adres voor Oris reparatie in de provincie Utrecht?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

2 likes

Deze is toch ook wel écht tof hoor! De 39.5mm zou het zijn voor mij, jij hebt vast een 41.5?

6 likes

Nee dit was ook een 39,5!! Top apparaat, maar flipperitus had me weer eens te pakken :sweat_smile:

3 likes

Tnx ! Ben er ook wijs mee en draagt echt heerlijk. Wou eerst origineel Rubber van Oris halen. Maar door de zoektocht van @daffie naar rubberen band op zijn oris kwam ik een mooie deal bij B&S tegen en die maar gekocht !

2 likes

lijkt mij toch wel netjes te maken, deukje is niet heel extreem ofzo :+1::+1:

1 like

stalenband is super maar omdat ik al meer op staal heb , nu de oris op shell-cordovan :grinning:

8 likes

Ik zag laatst dit filmpje van Oris. Was verbaasd wat ze allemaal kunnen herstellen.

6 likes

Deze ingecheckt in Nijmegen, interessante korting, was " uitlopend model"… (zal wel kloppen :slightly_smiling_face:)
Helaas nog geen wristshot, maar het is een beauty hoor! Hou erg van het " instrumentele" van de ProPilot serie. En dit vind ik een behoorlijk instrument, zou zo uit een Cessna gesloopt kunnen zijn…

30 likes

Mooi ding man!

Ze zijn verrassend draagbaar ook voor hun afmetingen. Op de een of andere reden klopt het allemaal :ok_hand:

Op het eerste gezicht best te pruimen :ok_hand:

7 likes

Jammer van de date, maar dat verkoopt beter aan het grote publiek gok ik :blush: die rode vind ik ook best ok!

2 likes

Zeker, alleen die prijs… :confused: of ben ik dan een zuurpruim?