Indrukwekkende film, heb nu goede hoop. Nu nog een goede reparateur of via de juwelier laten opsturen naar Oris?
Gaaf!
Deze is super!
Moet ik ook hebben:see_no_evil:
Is het de 40 of de 42 mm versie?
Deze is erg gaaf!
Dit is een 40mm.
mooie klok , ik was er toevallig vanmorgen voor mijn Oris
Phoe lekker man, gefeliciteerd!! Wat is de afmeting van dit horloge?
Vandaag weer een ander bandje om de PD.
Ongelofelijk hoeveel verschil een ander bandje maakt en het klokje een geheel andere uitstraling geeft.
Vanavond met vrienden gepast met dit bandje, de standaard leren band en een andere kleur Nato.
Van Nato naar leren band dachten ze werkelijk dat het een ander model was
Kan niet wachten tot maandag als eindelijk de banden van Erika binnen komen.
Niet realiserende dat ze ook op het forum actief zijn, deze Oris overigens aangeschaft bij @OrisBoutiqueAmsterdam en zeer prettig geholpen door Harry
Na het passen de eerste keer niet direct meegenomen. We waren voor andere redenen in Amsterdam en liepen toevallig langs de winkel en natuurlijk kon ik het niet laten dan ook echt alleen maar “langs” te lopen. 2 weken later heeft de wederhelft met een vriendin samen een dagje Amsterdam gedaan en heeft ze hem onverwacht meegenomen voor me. Harry herkende haar nog en wist precies om welk exemplaar het ging. Daar geeft meteen een fijn gevoel.
En ook nog een leuke attentie meegekregen, maar die heeft minder gebruikstijd gehad dan het horloge zelf, en dat terwijl ik toch redelijk veel koffie verbruik iedere dag
Wow dat is een Oris-collectie waar je U tegen zegt!
Wat een Trio!
Als ik het zo zie is het idd een gave collectie!
Misschien dat het al snel een duo gaat worden. Eerst ff genieten nu en begin volgend jaar eens heroverwegen
Btw jij leeft in 3 tijdzones?
dat zei mijn psychiater ook al….
Bedankt voor de tip! Stalen bandje voor mijn 65 besteld. Alsnog veel geld, maar wel weer een paar tientjes bespaard
Ja, dat zijn leuke prijzen. Hier ook een band incoming
Ik word echt helemaal gek hier hahaha. Ik heb de status van ‘in de gaten houden’ weer veranderd in ‘volgen’ hahaha.
Al dat moois! Die collectie van @Stevil85…
Anyway, daar kwam ik niet voor. Ik zag vannacht dit voorbij komen en wilde het ook even met jullie delen. Wie weet hebben jullie er iets aan?
Die staan al maanden op Marktplaats.
Zijn volgens mij hier eens voor een prikkie verkocht
Ah ok. Dat wist ik niet. Toch leuk dat je er voor een prikkie aan kan komen.