ORIS Only - deel 4

44.7 mm . Maar hij draagt niet zo groot vind ik, door relatief korte lugs

1 like

Dat klinkt echt gigantisch😅. Ik ben altijd fan geweest van de pro pilot lijn (en dan vooral de chrono’s en gmt’s) maar de afmetingen houden mij tegen.

Echt eens passen!

Ik kan normaal 40+ niet meer appreciëren, maar bij deze reeks valt dat goed mee om de een of andere reden. Ik ga ze nog niet kopen, maar het past wel. De 41mm modellen zijn wel nog meer draagbaar natuurlijk.

Is dit de Momotaro versie? Met een andere strap erop?

1 like

Klopt! Ik vind de Oris tropic onklopbaar, aanrader voor elke 65!

4 likes

Nice, heerlijke kleur plaat op deze zeg. Toch wel de mooiste samen met de versie van @daffie én die geweldige Honey dial:

14 likes

Zo ja zeg deze is ook fantastisch mooi! :ok_hand: :open_mouth:

Op de lijst!

1 like

18 likes

Top forum toch dit! :sweat_smile:

Its-gone

7 likes

Ik ben benieuwd Jaser :cowboy_hat_face: één Sixty Five is géén Sixty Five. Als Oris fan moet je er twee hebben toch wel :sunglasses:

3 likes

Dan moet ik er dringend weer 2 gaan kopen :sweat_smile:

2 likes

Snel weer een 65 posten hier. Die zie je nog zelden in dit draadje. :upside_down_face:

13 likes

Heb je 'm nu verkocht?! :sweat_smile::sweat_smile::+1:

2 likes

Jup, vertrekt morgen naar huize @royke74 ! :blush:

3 likes

Mozeskriebel dat was wel heel snel. :open_mouth: :+1:

1 like

17 likes

De wijzerplaat is idd heerlijk. Persoonlijk weet ik alleen niet zo goed wat ik van de two tone band moet denken… Net iets te veel van het goede vind ik.

1 like

Das rap! Verschrikkelijk mooi horloge ook!

Ik ga serieus op zoek naar een Chronoris in 2022, ben enorm onder de indruk met name door het NA topic van @anon53002072EV.

3 likes

Wat veel activiteit in dit topic de laatste dagen, heerlijk! Kan niet achterblijven…

17 likes

Dit is wel echt een geslaagde combi zeg!

1 like