Zo een Bonklip is echt een aanrader voor in de collectie. Zeker bij dit soort horloges.
Ik ben blij dat hij bij de Serica zat die ik onlangs kocht.
Question is, hoelang houd je hem nog?
Schitterend, the hype is real!!
net van leer terug naar staal, geeft het geheel meer body en oogt op de pols iets forser wat het geheel mooi ten goede komt
Absoluut. Mijn ervaring ook…deze hoort op staal, vind ik de beste combi voor dit model.
@bertus1987 zou wel eens een record kunnen worden…
Ik denk niet dat ze underrated zijn, maar meer een kwestie van de prijzen.
In Duitsland zijn Mido en Rado (beiden van de Swatch Group) veel groter en populairder.
Hi all,
Ik heb eindelijk een Oris Pro pilot worldtimer kunnen kopen met grijze dial. Deze is meer gekleed en sjiek dan de zwarte versie.
Welke band zou mooi zijn en waar zou ik deze kunnen vinden? Ik kan de banden opties niet vinden bij Oris.
Ik wil sowieso een originele stof lederen of croco lederen band hebben, omdat ik de gesp zou mooi vind.
Zou stof lederen band passen? Of past het niet zo bij?
Daarnaast denk ik aan een stalen band. Combinatie polished met brushed.
Os originele stalen band van Oris ook combinatie brushed en polished?
Wat denken jullie van de watchgecko beads of rice?
Ik twijfel alleen of het goed aansluit op de horloge zelf.
Andere opties lees of zit ik graag tegemoet
Gelukkig ben je voor de optie verkopen gegaan. Heb hem inmiddels voorbij zien komen haha.
Prachtig allemaal, binnenkort ga ik kijken/passen/kwijlen bij een splinternieuwe AD in Doetinchem. Zou graag een Aquis toevoegen.
Hey een Doetinchemer? Ik ben er opgegroeid. Mijn ouders wonen er nog steeds, net over de Oude Ijssel brug. Waar zit die nieuwe AD? Dan ga ik daar ook eens een kijkje nemen. Ik ken namelijk alleen Siebels en Kopmels.
Niet gespot
Oh vertel. Mijn vrouw is daar opgegroeid. Welke nieuwe Ad? Heb ik een reden om de schoonfamilie te bezoeken.
zie maar dat ze het niet horen.
Klopt inderdaad, heerlijk stadje. Juwelier De Tijd is de nieuwe AD, wij komen daar eigenlijk al heel lang vanwege de service en het aanbod en daar is nu dus Oris bijgekomen. Juwelier De Tijd is pas geleden in een nieuw pand getrokken, zeker het bezoeken waard!